FANDOM

Plik:KaczkaSłuczaczkaArtykuł.png
Kaczka Słuchaczka (ang. Sir Jorgenbjorgen) — pluszowy pingwin należący do Elsy od dzieciństwa. Leżał na dnie kufra, w którym znajdowały się rzeczy z dzieciństwa Elsy, dopóki nie znalazła go Anna

Wygląd

Jest ona wełnianą maskotką, trochę większą od dłoni osoby dorosłej. Ma parę kosmyków pomarańczowych włosów na głowie oraz spłaszczony, długi dziób. Nosi jasnoniebieską pelerynę

Kaczka Słuchaczka jest dość starą zabawką. Wskazują na to rozdarcia, przez które widać wypełnienie maskotki, jedno oko zastąpione drewnianym guzikiem oraz pojedyncze nitki prujące się z nóg, dziobu i białej części upierzenia.

Historia

Po zamknięciu bram, gdy Elsa w głównej mierze przesiadywała samotnie w swoim pokoju, Kaczka zapewniła jej towarzystwo, i była kimś, komu Elsa mogła się wyżalić.

Szukając tradycji na strychu, Anna zobaczyła pluszaka w kufrze Elsy. Ta, szczęśliwa z ponownego ujrzenia kompanki, zaczęła wspominać, jak zwierzała jej się ze wszystkiego. Następnie delikatnie odłożyła ją z powrotem do kufra.

Ciekawostki

  • Peleryna, która nosi Kaczka jest stworzona z rękawiczek, które sa identyczne jak te, które Elsa nosiła na koronacji i które możemy zobaczyć w jej kufrze.
  • Na rozdarciach możemy zobaczyć resztki nici. Możliwe więc jest, że Elsa próbowała ją zszyć.
    • Jeśli Elsa próbowała ją zszyć, to powodem tego mogło być poczucie winy za przypadkowe zniszczenie maskotki. To oznacza, że powodem rozdarć nie musi być starość.
    • Wiedząc te rzeczy, możemy się domyślić, że Elsa — choćby szczątkowo — umie szyć.