Kasia Popowska (ur. 25 listopada 1989 w Łodzi) – polska piosenkarka i autorka tekstów. Popularność przyniósł jej utwór „Przyjdzie taki dzień”.

W 2009 wzięła udział w drugiej edycji programu TVN Mam talent!. Podczas przesłuchań wykonała utwór Leonarda Cohena „Hallelujah” i choć przeszła do kolejnego etapu, podczas końcowej eliminacji nie zakwalifikowała się do półfinałów. 24 lipca 2010 wystąpiła podczas XXIX Festiwalu Piknik Country w Mrągowie.

W 2014 wydała debiutancki singel, „Przyjdzie taki dzień” autorstwa Tomasza Konfederaka. Z piosenką dotarła na szczyt listy 20 najczęściej granych utworów w polskich rozgłośniach radiowych. W 2014 wystąpiła na największych festiwalach muzycznych w Polsce, m.in. Eska Music Awards, Lato Zet i Dwójki, podczas którego otrzymała nagrodę za najlepszy występ oraz Polsat Sopot Festival, gdzie wzięła udział w konkursie o Słowika Publiczności. Wystąpiła również jako support przed koncertem Ellie Goulding w Warszawie. W 2014 na Festiwalu Media i Sztuka w Darłowie otrzymała Bursztynowy Mikrofon. Również w 2014 nawiązała współpracę z Dody, dla której napisała teksty do piosenek „Riotka” (2014) i „Nie pytaj mnie” (2015).

30 maja 2015 otrzymała nagrodę Polsat SuperHit Festiwalu za zajęcie 5. miejsca w konkursie na „Radiowy przebój roku – Super hit FM” z utworem „Przyjdzie taki dzień”. 13 czerwca z utworem „Lecę tam” wystąpiła w konkursie „SuperPremiery” na 52. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, gdzie przyznano jej nagrodę specjalną – SuperPremierę „Super Expressu”. Podczas festiwalu otrzymała również nagrodę fotoreporterów i dziennikarzy. 10 lipca 2015 wydała reedycję debiutanckiego albumu (pt. Tlen – kolor i maj), którą promowała teledyskiem do piosenki „Happy Days” (anglojęzycznej wersji „Lecę tam”), a także singlem „Graj”.

W styczniu 2017 wydała drugi album studyjny pt. Dryfy, który promowała tytułowym singlem i utworem „Tyle tu mam”, z którym bez powodzenia zgłosiła się do udziału w krajowych eliminacjach do 62. Konkursu Piosenki Eurowizji.

Wykonanie piosenek

Filmy

Disneyowskie role (polski dubbing)

Filmy