Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Infobox PostaćLexi to była bioniczna uczennica Davenport Bionic Academy i jedna z Bionicznych żołnierzy Krane'a. Obecnie przebywa w więzieniu na wyspie.

Jest grana przez Marisse Cuevas

Cechy charakteru[]

Lexi wydawała się być miła dla swojej mentorki, ale tak naprawdę była zła tak samo jak Sebastian czy Tank.

Wygląd[]

Lexi jest wysoką i szczupłą brunetką o brązowych włosach i oczach tego samego koloru.

Historia[]

Lexi po raz pierwszy pojawia się w odcinku Bionic Rebellion (część 1), gdzie Bree uczy ją sztuk walki z użyciem super szybkości. Później się okazuje, że należy do tajnego buntu Sebastiana i razem z nim i Tankiem chcieli zabić ojca Adama, Bree i Chase'a, gdyż oni zabili ich ojca. Lexi stanęła do walki z Bree. Ostatecznie została pokonana przez Bree i Chase'a, a potem jej chip został zdezaktywowany, a ona wraz z Tankiem i Sebastianem trafiła do więzienia na Bionicznej wyspie.

Moce i umiejętności[]

Supermoce Lexi zostały zdezaktywowane wraz z jej bionicznym chipem w odcinku Bionic Rebellion (część 2)

Supermoce[]

  • Super szybkość: podobnie jak Bree Lexi jest super szybka
  • Teleportacja: podobnie jak większość żołnierzy Lexi potrafi się teleportować
  • Materializacja: Lexi posiada zdolność manipulowania strukturą danych przedmiotów. Przykładem jest to, że gdy Bree chciałą uciec, ta dotykając drzwi zamieniła je w kamień. Był to tak mocny materiał, że nawet Adam nie mógł go zniszczyć.

Inne[]

  • Walka wręcz: jak pokazano w odcinku Bionic Rebellion (część 2), Lexi była wyszkolona do walki wręcz.

Występy[]

Sezon 4[]

  • Bionic Rebellion (część 1)
  • Bionic Rebellion (część 2)

Ciekawostki[]

  • Jej mentorką była Bree.
  • Pokonali ją Bree i Chase.
  • Plotkowała z Sebastianem i Tankiem.
  • Uczestniczyła w buncie.
Advertisement