Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Lindy Nose Best (pl. "Lindy wie lepiej") - to czternasty odcinek pierwszego sezonu serialu To nie ja. Jego amerykańska premiera odbyła się 10 sierpnia 2014 roku, a polska 2 listopada 2014 roku.

Opis[]

Lindy nie może znieść faktu iż nauczyciel jej nie lubi, więc stara się to zmienić, ale ciągle pogarsza sprawę. Krótko po tym Jasmine zgadza się być z Loganem w "Fałszywym związku", by sympatia Logana zobaczyła iż on jest idealnym materiałem na chłopaka. Tymczasem Delia chcąc pomóc Garrettowi przypadkowo zajmuje miejsce Garrett'a w drużynie footballowej.

Streszczenie[]

Logan dostaje lepszą ocenę niż Lindy z referatu z historii. Dziewczyna zastanawia się dlaczego tak jest, skoro jej brat pisał swój referat jadąc do szkoły, a ona przez tydzień. Logan podpowiada, że może nauczyciel historii jej nie lubi. Lindy mu nie wierzy, ale postanawia to sprawdzić. Logan próbuje zwrócić uwagę Jenny, ale mu się to nie udaje. Zauważa to Jasmine, która chce zwrócić uwagę jej byłego - Mike. Postanawiają udawać parę, aby wzbudzić zazdrość w Mike i Jennie. Delia chce pomóc Garrettowi zyskać wyższe miejsce w drużynie footbolowej jednak przez to chłopak zostaje wyrzucony z drużyny, a kiedy trener widzi jak Delia kopie piłkę przyjmuje ją do drużyny. Lindy rozmawiała z nauczycielem i okazało się, że ten naprawdę jej nie lubi. Dziewczyna za często wyraża swoje zdanie i twierdzi, że wie lepiej. Przyjaciele się z tym zgadzają. Lindy postanawia nie robić już tego więcej, choć to nie jest dla niej takie łatwe. Logan zastanawia się, czy Jenna uwierzy, że on i Jasmine naprawdę są parą. Wymyśla zwariowaną historię ich związku, ale Jasmine twierdzi, że lepiej byłoby gdyby byli zakochanymi w sobie przyjaciółmi. Następnego dnia, Jasmine znajduje w szafce kwiaty od Logana. Okazuje się jednak, że chłopak wziął je z pogrzebu, ale Jasmine i tak stwierdza, że będzie naprawdę dobrym chłopakiem dla Jenny i że nigdy nie miała tak romantycznego chłopaka. Lindy dalej przysparza problemów nauczycielowi. Już drugi raz właśnie przez nią dziewczyna go rzuciła. Lindy widzi w Rumble Juice Jasmine i Logana na randce. Mówi im, że Jenna i Mike już dawno wyszli, a oni stwierdzają, że trzeba tam będzie wrócić następnego dnia wieczorem. Garrett jest zły na Delię, że weszła za niego do drużyny. Lindy mimo wszystko postanawia dalej wyrażać swoje zdanie i mówi Delii, że skoro kopie lepiej niż a Garrett to żeby go nauczyła, a Jasmine i Loganowi, że jeśli naprawdę się sobie podobają to niech dadzą sobie szansę, a jeśli nie to już z tym skończą. Oni stwierdzają, że nigdy w życiu nie będą parą, ale jeszcze przez chwilę udają. Lindy znów udaje się na rozmowę z nauczycielem i kiedy piłka, którą na boisku Delia uczy grać Garretta wpada przez okno klasy, Lindy próbuje uratować całą sytuację. Jasmine i Logan kończą z udawanym związkiem, ale co jeśli jedno z nich naprawdę się zakochało?

Obsada[]

Główna[]

Gościnna[]

  • JC Gonzalez jako Mike
  • Cameron Inman jako Jenna
  • Marc Evan Jackson jako pan Buffington
  • Lindsey Alley jako Judy
  • Kristin Eggers jako Tammy
  • Charles Malik Whitfield jako trener Laketta

Cytaty[]

Międzynarodowe premiery[]

  • 10 sierpnia 2014 (USA)
  • 25 września 2014 (Wielka Brytania)
  • 3 października 2014 (Japonia)
  • 2 listopada 2014 (Polska)
  • 24 listopada 2014 (Australia)

Informacje[]

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku Jasmine zakochała się w Loganie.
  • Jest to pierwszy raz gdy Jasmine i Logan prawie się pocałowali.

Błędy[]

Aluzje[]

Powiazania[]

Advertisement