Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki
Lordowie Sithów

Lordowie Sithów (org. Lords of the Sith) to powieść autorstwa Paula S. Kempa, która ukazała się 28 kwietnia 2015 roku.

Oficjalny opis[]

,,Osiem lat po tym, jak wojny klonów spustoszyły galaktykę, Republika już nie istnieje, a Imperium dominuje. Człowiek władający nim jako Imperator to w istocie Lord Sithów. Wraz ze swoim potężnym uczniem Darthem Vaderem, wykorzystując zasoby olbrzymiej machiny wojennej Imperium, panuje niepodzielnie nad galaktyką.

Stłumiono wszelki sprzeciw, a wolność pozostała już tylko odległym wspomnieniem. Jednak gdzieniegdzie zaczynają siętlić i wybuchać ogniska ruchu oporu, a najgorętszym z nich jest ruch Wolnego Ryloth dowodzony przez Chama Syndullę.

Obecnie, po dokonaniu licznych ataków na niewielką skalę przeciwko siłom Imperium rządzącym w ich świecie, Cham i jego walczący o wolność towarzysze podejmują ryzykowną próbę zadania Imperium śmiertelnego ciosu i pogrążenia go w chaosie. Zamierzają uderzyć w samo serce, obierając za cel Imperatora Palpatine'a i Darth'a Vadera..."

Postacie[]

  • Cham Syndulla
  • Isval
  • Kapitan Luitt
  • Belkor Dray
  • Pok

Ciekawostki[]

  • Pomimo iż seria Gwiezdne Wojny od jakiegoś czasu jest przeznaczona dla całej rodziny w tej książce pojawiają się wątki typowo dla dorosłych:
    • W książce jest mowa o prostytutkach.
    • Jest mowa o tym że Isval, gdy była w niewoli, została wykorzystana seksualne.
Advertisement