Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Charakter Mag Prawdopodobor (ang. Probabilitor the Annoying) - największy czarodziej w całej "matelogii".

Historia[]

"Dungeons, Dungeons and More Dungeons" pojawia się razem z innymi mieszkańcami gry, gdy nieskończona kostka wyrzuciła jego podobiznę. Złapał Dippera oraz Forda i zdradził, że zje ich mózgi, bo są najmądrzejszymi graczami na świecie. Później konkuruje ze Stanem i Mabel w grze Dungeons, Dungeons And More Dungeons, gdzie rzuca swoimi czarami, wywołując między innymi Ogronado i Niemożlibestię. Wraca do świata gry razem z innymi stworami, gdy Stan i Mabel z nim wygrywają. 

Wygląd[]

Ma bladą, prawie fioletową skórę, bardzo długą brodę oraz brwi, czarne usta i duże uszy. Jego paznokcie pomalowane są na czarno. Ubranie składa się z niebieskiego płaszcza, czarnej koszuli i czarnych spodni. Jego kaptur również jest w kolorze czarnym, z okrągłym, błękitnym kryształem na górze.

Wystąpienia[]

Sezon 2[]

Ciekawostki[]

  • W latach 90. twórcy chcieli sprawić, by gra była bardziej "fajna". W tym celu zmienili jego imię na Prawdopodoziom (ang. Probabilitizzle), oraz dali mu strój rapera.
  • Jego słabością są anomalie liczb pierwszych między trzydzieści siedem i pięćdziesiąt jeden.
Advertisement