Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Baron Marius Marius von Fundshauser (urodzony w 1998) - nastoletni, austriacki baron.

Historia[]

Po śmierci swojego ojca, Marius, mając wtedy 7 lat, odziedziczył krawat oraz fabrykę naramienników. Dzięki temu zyskał na znaczeniu wśród najbogatszych w jego miejscu zamieszkania.

"Northwest Mansion Mystery", MabelCuksa i Gruba znajdują go na Liście Gości, a kiedy pojawia się na przyjęciu w rezydencji Północnych, natychmiast się w nim zakochują. Obiecują sobie jednak, że narazie wstrzymują się z podrywaniem chłopaków, jednak na rzecz Mariusa zrywają pakt. Mabel i Cuksa jednoczą się, myśląc, że gdy użyją ich "połączonej słodkości", chłopak wkrótce pokocha jedną z nich. Nie wtajemniczają w to Grubą, która używa dość agresywnej techniki flirtowania. Niestety nie udaje się im próba oczarowania barona. Gdy Gruba zobaczyła co robią jej przyjaciółki, podchodzi do niego i flirtuje swoimi sposobami, co kończy się tym, że Marius bardzo się w niej zakochuje. Na końcu prosi jej o swój numer telefonu, a gdy okazuje się, że dziewczyna go nie posiada, pisze jej swój numer na czole. 

Wygląd[]

Marius jest mniej więcej tego samego wzrostu, co Gruba. Ma jasną skórę, grube brwi, duży, spiczasty podbródek i brązowe włosy sięgające mu do ramion. Podobnie jak Gruba ma pieprzyk na lewym policzku. Marius nosi białą koszulę z długim krawatem, na co zakłada czerwoną, wojskową tunikę ze złotymi pagonami, białe spodnie i rękawice oraz czarne buty do jazdy konnej. Nosi również medal wojskowy z zieloną oraz białą wstążką na piersi.

Wystąpienia[]

Sezon 2[]

Ciekawostki[]

  • Jego numer telefonu to 555-0516.
  • Baron jest najniższym tytułem arystokratycznym. Niemieckie słowo baron to "Freiherr" (dosłownie "wolny człowiek"). Niemieckie tytuły arystokratyczne znajdują się między imieniem a nazwiskiem, więc pełne nazwisko Mariusa w języku niemieckim brzmiałoby Marius Freiherr von Fundshauser.
  • W napisach odcinka " Weirdmageddon 3 Take back the falls" możemy zobaczyć jego pocałunek z Grubą.
  • Jest chłopakiem Grendy.
Advertisement