FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeMission: Space (pl. Kosmiczna misja) to dwudziesty i ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 listopada 2012 roku w USA i 20 marca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Kiedy Leo, Adam, Bree i Chase są w szkole, Marcus się ich pyta, czy może u nich nocować. Oni się ' zgadzają. Chase odkrywa swoją utajoną supermoc. Marcus jednak do nich przychodzi. Davenport mówi Adamowi, Bree i Chase'owi, że jego stacja badawcza w kosmosie jest uszkodzona i oni muszą ją uratować. Marcus pod nieuwagę Donalda i Leo zakrada się do laboratorium i wchodzi do komory Chase'a. Chase, Bree i Adam ratują stację badawczą. Później Marcus idzie do swojego szefa i mówi mu, że zamontował w labie kamerę.

Streszczenie

Podczas gdy Adam, Bree i Chase wyruszają na najnowszą misję, aby naprawić uszkodzony panel w stacji kosmicznej Davenporta, Leo ma za zadanie rozpraszać wścibskiego Marcusa. Kiedy Marcus przychodzi do laboratorium, Davenport jest zmuszony do zrezygnowania z kierowania misją i musi zrobić wszystko, żeby chłopak nie dowiedział się o niczym.

Wcześniej w Liceum Mission Creek, Chase przypadkowo odkrywa swoją ukrytą bioniczną zdolność - kinetykę molekularną. Adam i Bree każą mu powiedzieć o tym Davenportowi, ale ten nie robi tego, gdyż obawia się, że Donald nie puści go na misję.

Podczas gdy Adam, Bree i Chase są w przestrzeni kosmicznej, Adam przypadkowo odcina linę wzrokiem laserowym, starając się zespawać stację, i zaczyna dryfować w kosmosie. Bree próbuje go ratować. Korzystając ze swojej kinetyki, Chase jest w stanie sprowadzić Adama i Bree do stacji kosmicznej. Po udanej misji rodzeństwo wraca na Ziemię.

Tymczasem Marcus montuje w laboratorium małą kamerkę. Później, pod koniec odcinka, mówi o tym tajemniczej postaci, którą określa jako "ojciec".

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Adam: Jeny, normalnie kocham historię. Zawsze ktoś mi zostawia gumę pod ławką, wyobrażacie sobie?
Chase: Chyba nie włożyłeś jej do bu... Adam robi balona.
Bree: Włożył i puszcza balony.
Leo: Ej, uwaga, tylko nie patrzcie. Idzie ten, co go lubimy - Marcus.
Adam, Bree i Chase: Misiek!
Leo: Misiek?
Chase: Tak. Kumple wymyślają dla siebie przezwiska.
Leo: Z tego co wiem też jestem waszym kumplem i jakoś nikt mi nic nie wymyślił.
Adam: Właśnie, że owszem. Po prostu nie nazywamy cię tak przy tobie, kolego Wątły McChuderlaczku.
Marcus: Strasznie bym chciał coś z wami porobić w weekend.
Leo: A ja bym chciał, żebyś nie był chorym psychopatą z traumą przed odrzuceniem.
Chase: Leo, daj ty mu spokój, ok?
Leo: Bracie, nikt z nas nie jest bezpieczny dopóki FBI nie przyśle mi wszelkich danych na temat naszego Miśka.
Adam: Po zobaczeniu kinetyki Chase'a Wow, skoro ty tak umiesz myślą, to ciekawe co ja umiem myślą.
Bree: Od lat nurtuje nas to pytanie.
Chase: Wow! Słuchajcie. To nie żadna wpadka. Potrafię przemieszczać przedmioty wpływając na ich energię. Miałem utajoną zdolność. Nazywa się to ładnie kinetyką molekularną.
Adam: Super! To ja poproszę, odkryj inną zdolność i używaj do mnie trochę krótszych nazw.
Donald: Coś jest nie tak na mojej stacji kosmicznej.
Chase: Masz stację kosmiczną?
Donald: No chyba. Buduję pierwszy międzygalaktyczny kurort wypoczynkowy. Podkreślam: kurort, wypoczynkowy. Kaska. Patrzysz na wschód Ziemi przez hotelowe okno i czujesz się w domu, gdzie masz tlen i działa przyciąganie.
Adam: Hej! Nasza pierwsza misja ratunkowa, w kosmosie! Dobra, od tej chwili, jak mogę was prosić, zwracajcie się do mnie per Kosmiczny Głąb.
Bree: Mam dla ciebie dobre wieści. Od lat nazywamy cię naszym kosmicznym głąbem.
Adam: Aloha, ziemscy obywatele. Mamy pokojowe zamiary, przybywamy z planety Ziemia.
Bree: Adaś, oni też są z Ziemi.
Adam: O, nie. Oni chcą, żebyś tak myślała. Ale widzisz tą, o tam? pokazuje na kobietę Za chwilę wyrwie sobie głowę, wystawi macki. Mówię ci, to królowa kosmitów. Jeszcze chwila... Czekaj... Czekaj... Lada moment...
Chase: Dzień dobry, państwu. Przepraszamy za spóźnienie, o tej porze Droga Mleczna jest nieco zatłoczona.
Bree: No dobra, kochani. Teraz jesteście bezpieczni. Także, ustawiamy się ładnie, jeden za drugim. A, zapraszam do kapsuły, będzie film o moich problemach z chłopakami. Uhu!
Adam: Czekajcie...
Leo: Tu Ziemia, mówi komandor Dooley.
Bree: Leo? Hej, gdzie Davenport?
Leo: Pojechał odwieść Marcusa, za sekundę powinien wrócić. A, żebym nie zapomniał, przygotowałem małą listę prezentów z kosmosu. Kosmiczny hełm poproszę, kosmiczne skały, kosmiczne mydło, kosmiczny ręcznik i takie, wiecie, kosmiczne szamponiki. Szampony, błagam, nie odżywki...
Chase: No super! Jak Adam ma wejść w przestrzeń kosmiczną i naprawić dziurę, skoro nie ma pojęcia jak to zrobić, a Davenport pojech... Chase niszczy przedmiot do łatania dziury
Bree: Braciszku, czy twoja dezaktywowana kinetyka molekularna zniszczyła przed chwilą przedmiot, którym mieliśmy naprawić stację?
Chase: Nie.
Bree: Oszukałeś nas. Wcale nie gadałeś z Davenportem. Przyznaj się.
Chase: Bo gdybym mu powiedział, to przecież nie puścił nas w kosmos.
Adam: Czyli nasz kochany dowódca schrzanił całą misję. Wuhu! Chociaż raz to nie byłem ja!
Chase: Musimy dorwać Davenporta, w nim cała nadzieja.
Leo: ... kosmiczne czekoladki, ciągódki i Marsjankę. Księżycowy ser, kosmiczną pizzę...
Bree: Ta, no to nie mamy Davenporta. Za to wiemy, co mamy kupić Leośkowi.

Ciekawostki

  • Jest to ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu.
  • Po raz pierwszy szczury laboratoryjne wyruszają na misję w kosmos.
  • To drugi odcinek z występem Marcusa..
  • W tym odcinku Chase odkrywa utajnioną moc.
  • Okazuje się że, wszystkie szczury mają utajnioną moc.

Link do odcinka

Zobacz też