Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:GaleriaSzablon:Infobox EpisodeMy Little Brother (pl. Malutki braciszek) to dwudziesty drugi (ogólnie czterdziesty drugi) odcinek drugiego sezonu serialu Szczury laboratoryjne, którego premiera odbyła się 18 listopada 2013 roku w USA, a w Polsce 15 marca 2014 roku.

Opis[]

Chase nieumyślnie zmniejsza Adama do wysokości dwóch cali. Jest śmiesznie, dopóki Adam nie ląduje na talerzu pani Perry. Tymczasem Bree przez jeden dzień kontroluje szkołę.

Streszczenie[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

  • Peggy Miley jako mama Perry

Nieobecna[]

Cytaty[]

Chase: A, kurcze, Davenport ostrzegał, że tak będzie. Rośniemy, trzeba co jakiś czas kalibrować czipy, bo inaczej wszystko się pogmatwa.
Adam: Ho, to ty masz farta, bo ty nie musisz. Bo ty przecież nie rośniesz, śmieszne co? Sugeruje, że jesteś kurdupel.
Chase: Zrozumiałem!
Chase: No już, zmykaj do kapsuły.
Adam: Weź, mnie się ta dzika siła podoba. Jestem jak King Kong, tyle że bez tej blond paniusi. No nie wstydź się, choć na rączki.
Chase: Siła ewidentnie zaczęła cię przerastać, więc przestawię moc z ósemki na szóstkę.
Adam: Ale jak to, to da się dziś uregulować? Hej, nie rób szóstki, weź daj dychę.
Chase: Oszalałeś, to jak wsadzić dynamit w rączki... No, twoje.
Chase: Adam?
Adam: Kiedy stał się mały Tu, jestem! Chyba mówiłem, że chudnę. Chwilowa przerwa Chase, co się dzieje?
Chase: Ee, bo, bo chyba tak się spieszyłem z tym twoim czipem i, i na karaoke, że musiałem zapomnieć wpisać wzrost no i, no i zrobiło się spięcie.
Mały Adam: Mam 5 centymetrów i jestem goły, weź coś wymyśl.
Mały Adam: Na tyle cię stać, lila, róż, kostium ninja, dobrze wiesz, że w różu mi nie do twarzy.
Chase: Znalazłem w rzeczach znalezionych. Były tylko dwie lalki, ninja i PowerGirl. Sorry stary, ale do miniówy trzeba mieć nogi.

Ciekawostki[]

  • Adam zostaje zmniejszony do wysokości 2 cali/5 centymetrów.
  • Adam prawie zostaje zjedzony przez pani Perry.
  • Adam myślał, że to był tylko sen, że "był malusim fioletowym ninją w krainie gigantycznych tyłków".
  • W tym odcinku Leo pierwszy raz rozwiązywał problem, którego nie stworzył.
  • W tym odcinku Bree przez jeden dzień jest dyrektorką.
  • To pierwszy odcinek, w którym pojawia się mama pani Perry, i najprawdopodobniej ostatni.
  • W tym odcinku Leo zostaje przez jeden dzień wicedyrektorem, ale szybko rezygnuje,

Link do odcinka[]

Zobacz też[]

Advertisement