Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Narzeczona Soosa — zagubiona turystka próbująca znaleźć pomoc w Tajemniczej Chacie. Szybko zakochała się w Soosie (tak naprawdę w Nabokim w ciele Soosa).

Historia[]

Była zagubioną turystką i zatrzymała się w Chacie, by poprosić o pomoc. Niestety, był tam tylko Naboki w ciele Soosa. Kiedy otworzyła drzwi, Naboki poczuł wolność i uciekł na zewnątrz. Dziewczyna pomyślała, że chce jej pokazać drogę i poszła za nim.

Plik:S1e16 kissy face.png

Później zgodziła się wyjść za Soosa, który był już w swoim ciele i nie wiedział o co chodzi. Jednak potem dziewczyna uświadomiła sobie, że Soos nie jest taki jak kiedyś i musiała z nim zerwać. Soos chce jej wytłumaczyć, że był w ciele świni przez większość dnia i nie wie co się działo, ale doprowadziło to tylko do niezręcznej ciszy. 

Charakter[]

Łatwo się ekscytuje, wydaje się być trochę niestabilna emocjonalnie, co może przejawiać się szybkim zauroczeniem. 

Wygląd[]

Ma jasnobrązowe włosy z różową chustką w białe kropki. Nosi ciemnoróżową sukienkę i srebrne kolczyki w kształcie łeski. Jest wysoką dziewczyną o jasnej karnacji.

Advertisement