Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Charakter Niemożlibestia - najpotężniejszy stwór w grze Dungeons, Dungeons And More Dungeons, grze planszowej występującej w odcinku "Dungeons, Dungeons and More Dungeons".

Historia[]

"Dungeons, Dungeons and More Dungeons", kiedy Mabel i Stan próbują uratować Forda i Dippera, muszą zmierzyć się z Probabilitorem w grze zwanej "Dungeons, Dungeons and More Dungeons: Edycja Prawdziwe Życie". Jednym ze stworów, które wzywa Probabilitor jest właśnie Niemożlibestia. Zostawił ją na sam koniec, była ona bowiem jego asem w rękawie. Umiera, gdy Stan wyrzuca na kostce liczbę 38, a Mabel wymyśla bomby- muffinki, które Dipper i Ford wrzucają mu do żołądka. Bomby wybuchają i jedyne, co zostaje z bestii są babeczki i pył. 

Wygląd[]

Jest to stosunkowo wielki, jak na planszę gry, potwór. Posiada jedno zaczerwienione oko, trzy pary rogów, ogromną paszczę, w której znajduje się druga paszcza, skrzydła oraz trzy pary kończyn. Różne części ciała mają odmienne kolory - głowa i przednie ręce są koloru jasnobordowego, tylne kończyny oraz skrzydła są brązowe, a rogi żółte z czerwonymi pęknięciami.

Wystąpienia[]

Sezon 2[]

Ciekawostki[]

  • Mimo, że Niemożlibestia została zakazana, nadal można nią zagrać poprzez Kontrowersyjną Edycję 1991, 1992.
  • Jest to najpotężniejszy potwór w grze, a można pokonać go tylko za pomocą wyrzucenia 38 oczek na 38-ściennej kostce, co znaczy, że szanse na pokonanie go wynoszą 1 na 38.
Advertisement