FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeNight of the Living Virus (pl. Noc żywych wirusów) to siedemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 15 października 2012 roku w USA i 31 października 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo zostaje właśnie naukowym asystentem w laboratorium ojca. Bree tymczasem organizuje na chacie legalną imprezkę akceptowaną przez rodziców, jednak najprawdopodobniej także ten element życia szczurów laboratoryjnych wymknie się spod kontroli. Leo początkowo konsekwentny w pracy zaraz potem wyłącza firewalla głównego komputera w domu, co doprowadza do nocy żywych wirusów.

Streszczenie

Tasha, widząca Leo spędzającego całe dnie na grach wideo, przekonuje Donalda, żeby pozwolił mu być jego asystentem w laboratorium. Bree chce urządzić w domu imprezkę, na co rodzice się zgadzają. Adam i Chase postanawiają sabotować wieczorne przyjęcie siostry za to, że ta nie zaprosiła ich.

Donald nie może wytrzymać z "upierdliwym" Leośkiem i każe mu monitorować długie i powolne ściąganie danych. Chcąc to przyśpieszyć, Dooley wyłącza firewalla w komputerze, przez co przypadkowo wprowadza wirusa, który infekuje Edka i zmienia go w żądnego krwi Teddy'ego.

W tym czasie do domu przychodzą koleżanki Bree. Adam i Chase zaczynają robić im psikusy.

Teddy zaczyna opanowywać cały dom - więzi Donalda w komorze i zamierza go "utopić" wśród pastylek proteinowych i na śmierć straszy uczestników imprezy Bree. Adam i Chase idą do laboratorium, by sprawdzić, co się dzieje. Razem z Leo próbują zatrzymać wirusa. Gdy nadzdolni bracia Leośka zostają trafieni laserem, chłopakowi udaje się odbić laser i trafić nim w port USB, pokonując Teddy'ego i przywracając Edzia.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Adam: Do Chase'a Hej, to okropne! Ona nas nie chce na imprezce. A ja tak chciałem wygolić Francesce moje inicjały na kolanach.
Chase: Nie bój się, bo się wkręcimy. Ponieważ, mój drogi, będziemy się zachowywać jak wszyscy faceci z tych jej głupich, notowankowych filmów. Dowcipy i żarciki. To będzie jeden wielki imprezowy sabotaż.
Adam: OK, nie wiem co to ten sabotaż, ale jeśli to znaczy, że będę mokry, brudny i lepki, wchodzę w to.
Edzio: Co ty mi zrobiłeś? Fatalnie się czuję. Latają mi przed oczami same zera, jedynki i ptysie.
Donald: Mały, co tu się dzieje? I dlaczego Edek taki rozpalony?
Adam: Do Chase'a To nasz numer czy nie nasz?
Chase: Nie nasz!
Adam: Chroń mnie!
Adam: Słuchajcie! Myślę, że coś tu jest nie tak.
Donald, Leo i Chase: Na serio?

Donald: Adam, Chase, macie supermoce. Lasery mogą was tylko ogłuszyć.
Leo: Ekstra, a co ze mną?
Donald: Ciebie to przetną na pół.

Teddy: Aaay. A miałem takie piękne plany na weekend.

Chase: E, hej, hej!
Adam: Chyba o kimś zapomnieliście, halo.
Chase: Leo!
Adam: Chase śmierdzi.

Ciekawostki

  • Na oficjalnej stronie internetowej znajduje się gra oparta na tym odcinku - Bionic Heroics.
  • Tytuł odcinka jest parodią filmu Noc żywych trupów, odcinka Ben 10: Ultimate Alien pt. Noc żywych koszmarów oraz odcinka Fineasza i Ferba pt. Noc żywych aptekarzy.
  • Odcinek ten pojawił się na antenie w 17. urodziny Billy'ego Ungera.
  • Nie wiadomo, dlaczego Chase nie korzystał pola siłowego, by chronić siebie i innych przed laserami.
    • Dodatkowo, w odcinku Załamka Adam bez problemu rozbił ścianę kapsuły, nie wiadomo, dlaczego nie zrobił tego, aby wydostać Donalda w tym odcinku.
  • W tym odcinku odkryto alter-ego Edzia.
  • Jest to odcinek halloweenowy.
  • To pierwszy odcinek halloweenowy.

Link do odcinka

Zobacz też