Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Charakter Pan i Pani Valentino - rodzice Robbiego Valentino i właściciele Domu Pogrzebowego Valentinów.

Historia[]

"The Love God" Mabel jest zaskoczona, że są miłymi ludźmi, chociaż wyobrażała sobie, że będą tacy jak Robbie. Później, gdy balon Stana przygniótł Bożka Miłości i wywołał chaos na Woodsticku śmiali się i z uśmiechem na ustach mieli nadzieję, że nikt nie zginął.

Osobowość[]

W przeciwieństwie do swojego syna, Pan i Pani Valentino są życzliwymi i wesołymi osobami, pomimo ich ponurego zawodu. Z zadowoleniem przyjmują gości i bardzo kochają swojego syna. Pomimo tego, śmieją się, gdy ktoś umiera, co oznacza dla nich większy zysk.

Wygląd[]

Pan Valentino ma ciemnobrązowe włosy. Ubiera brązowy sweter na białą koszulę oraz szare spodnie. Nosi okulary połówki.

Pani Valentino ma rude włosy do szyi. Zakłada fioletowy sweter i niebieski płaszcz oraz błękitne spodnie. Podobnie jak jej mąż nosi okulary, tyle że owalne. 

Relacje[]

Robbie Valentino []

Chociaż Pan i Pani Valentino bardzo troszczą się o Robbiego, ten woli trzymać się z dala od nich ze względu na ich zbyt optymistyczne charaktery, które on uważa za dziwne dla osób wciąż stykających się ze śmiercią. Wydaje się, że wciąż traktują ich syna jak dziecko, co świadczy o twarzy narysowanej na spaghetti i nie dostrzegają jego ponurej osobowości.

Wystąpienia[]

Sezon 2[]

Advertisement