FANDOM

Paulina Anna Przybysz znana również jako Lil'Sista i Pinnawela (ur. 12 września 1985 w Warszawie) – polska piosenkarka i autorka tekstów. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV[2]. Paulina Przybysz znana jest przede wszystkim z występów w zespole Sistars, w którym śpiewała wraz z siostrą Natalią w latach 2001–2006, 2011 i 2012–2013. Wraz z grupą nagrała m.in. dwa albumy studyjne Siła sióstr (2003) oraz A.E.I.O.U. (2005). Cieszące się znaczną popularnością w kraju nagrania formacji przysporzyły piosenkarce popularności, a także licznych nagród i wyróżnień, w tym m.in. Fryderyki i Superjedynkę. Pod 2006 roku podjęła solową działalność artystyczną. 11 lutego 2008 ukazała się solowa płyta Pauliny pod pseudonimem Pinnawela, zatytułowana Soulahili. W 2009 roku wydawnictwo uzyskało nominację do nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyka w kategorii Album Roku HIP-HOP / R & B. 14 marca 2011 roku ukazał się drugi album solowy piosenkarki zatytułowany Renesoul. W 2012 roku wraz z siostrą Natalią wzięła udział w drugiej edycji programu Bitwa na głosy emitowanego na antenie stacji telewizyjnej TVP2.

Wykonała też piosenkę Nie bój się chcieć do polskiej wersji filmu Zwierzogród.

Wykonanie piosenek

Filmy