FANDOM

Szablon:Infobox PrzedmiotPeleryna znikajka to jeden z wynalazków Donalda Davenporta. Powoduje, że każdy, kto ją nosi, staje się niewidzialny.

Historia

Peleryna znikajka pojawia się po raz pierwszy w odcinku Mission Invisible, kiedy Donald przedstawia ją Tashy. Później Bree kradnie ją z laboratorium, żeby dać ją Leo, który z jej pomocą miał zakraść się do gabinetu pani Perry i zabrać dysk z nagraniem, na którym szczury używają supermocy. Chłopak zostaje jednak przyłapany, gdy zahacza peleryną i ta mu spada. Na końcu odcinka Leo użył jej jako mopa do szorowania wszystkich toalet w szkole za karę za grzebanie w rzeczach dyrektorki.

W odcinku Memory Wipe Donald użył peleryny do przyłapania Adama, Bree, Chase'a i Leo, gdy zbyt późno wrócili do domu.

Występy

Ciekawostki

  • W odcinku Mission Invisible Donald powiedział, że tylko jeden człowiek przed nim był bliski opatentowania tego wynalazku, ale zniknął. Tasha myślała, że to taki żart, ale Davenport powiedział, że naprawdę zniknął - wsiadł do autobusu i nikt go już nigdy nie widział.

Zobacz też