Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Penny to postać z filmu Piorun.

Opis[]

Osobowość[]

Penny, jest dosyć miła, odpowiedzialna. Chociaż już na początku chciała by Piorun poznał prawdę, nie pozwalano jej na to. Poza tym Penny jest typową dziewczynką - optymistką z poczuciem humoru.

Wygląd[]

Penny jest brunetką o pomarańczowych, wręcz marchewkowych oczach. Jej skóra ma kolor kremu. Pierwszy raz widzimy ją w filmie, w przebraniu, które składa się z:

  • Różowo-czarnej koszulki oraz czarnej spódniczki,
  • Zielonych butów i zielono-białych rajstop,
  • Niebieskiego kasku a także plecaka w tym samym kolorze.

Widać ją w wielu ubiorach ale najczęściej widzimy ją właśnie w tych ubraniach. Czasami wyciąga różową hulajnogę.

Historia[]

Penny gra w kultowym serialu, wraz ze swoim pupilem - Piorunem. Wciela się ona w córkę naukowca, którego porwał zły doktor. Zanim jednak się to wydarzyło, ojciec bohaterki zmutował jej psa Pioruna, by ją bronił. Dziewczynka wyrusza na poszukiwanie taty. Zostaje jednak złapana, przez antagonistę. Pewnego dnia, pies znika. Okazuje się, że bawiąc się na planie zwierzak trafił przez przypadek do Nowego Jorku. Zmartwiona Penny, postanawia szukać pupila. Znajduje podobnego do niego psa, z którym musi grać na planie. Wszystko poszłoby w zapomnienie, gdyby nie wielki pożar. Wtedy prawdziwy bohater ratuje dziewczynkę. Potem, Penny bierze go do swojego domu (razem z Marleną i Atyllą), a tam wiodą spokojne życie.

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Piorun

Advertisement