Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Prawdziwe postacie wspomniane w Wodogrzmotach Małych - Jest to spis postaci, które żyją (lub żyły) naprawdę, a zostały wspomniane w Wodogrzmotach Małych.

Abraham Lincoln[]

16-sty prezydent USA. Został wspomniany, na ściśle tajnym dokumencie, który mówił, że pod cylindrem chowa trzecią rękę.[1] Wspomniana została także jego woskowa figura.

Alex Hirsch[]

Plik:258px-S1e14 alex clown.png

Pomysłodawca, reżyser i scenarzysta Wodogrzmotów Małych. Został wspomniany kilka razy min.:

Alexander Hamilton[]

Plik:S2e9 miłości mabel.png

Amerykański polityk i twórca dolara amerykańskiego, żyjący pod koniec XVIII wieku. Był jednym z Miłosnych Zawodów z Przeszłości.[2]

Ariel Hirsch[]

Siostra bliźniaczka Alexa Hirscha. Została wspomniana w kryptogramie mówiącym "Happy now, Ariel? (pl. Szczęśliwa, Ariel?)".[3]

Benjamin Franklin[]

Amerykański polityk, filozof i uczony. Został wspomniany w ścisle tajnych dokumentach, które potwierdzały, że był kobietą.[4]

Collio[]

Plik:Woskowiacy.PNG

Coolio po prawej

Amerykański raper. Pojawił się jako woskowa figura.[5]

Edgar Allan Poe[]

Amerykański pisarz, nowelista i krytyk literacki. Pojawił się jako woskowa figura.[6]

Czyngis-chan[]

Władca Mongolski, żyjący na przełomie XII i XIII wieku. Pojawił się jako woskowa figura.[7]

George Washington[]

1-szy prezydent USA, ojciec narodu amerykańskiego. Quentin Trembley wspomniał, że tamten bił go kijem ok. 3 godziny. [8]

Groucho Marx[]

Aktor, jeden z braci Marx. Wystąpił jako woskowa figura.[9]

H.G.Wells[]

Powieściopisarz angielski. Został wspomniany w kryptogramie mówiącym "Not H.G. Wells Approved (pl. Niezatwierdzone przez H.G. Wellsa)".[10]

Jacqueline Kennedy Onassis[]

Żona prezydenta Kennedy'ego. Stan Pines wspomniał o niej w A Tale of Two Stans, w historii, gdzie oglądał program, w którym występowała i nazwał ją "Jackie O".

John F. Kennedy[]

35 prezydent USA, zginął w zamachu. Jego zdjęcie pojawiło się na ciele Billa, wśród innych obrazów.[11]

John Wilkes Booth[]

Morderca Abrahama Lincolna. Jego woskowa figura została wspomniana w odcinku "Headhunters".

Larry King[]

Plik:S1e3 rat with wax ear.png

Amerykański dziennikarz. Pojawił się jako woskowa figura.[12]

Lizzie Borden[]

Plik:WoskowiacyInfobox.PNG

Kobieta oskarżona o morderstwo swojego męża i macochy. Pojawiła się jako jedna z woskowych figur.[13]

Mariah Amundsen[]

Podopieczna fundacji make-a-wish. Była inspiracją dla Mariah.[14]

Mitt Romney[]

Plik:S1e11 prezenter-1-.png

Amerykański polityk, kandydat w wyborach prezydenckich w 2012 roku. Był inspiracją dla Fałszywego prezentera.[15]

Nicolas Isler[]

Podopieczny fundacji Make-a-wish. Był inspiracją dla Nicolasa.[16]

Królowa Elżbieta II[]

Królowa Wielkiej Brytanii, z dynastii Windsorów. Wystąpiła jako woskowa figura.[17]

Richard Nixon[]

37 prezydent USA. Wystąpił jako woskowa figura.[18] Wspomniano go także w "A Tale of Two Stans", gdzie w gabinecie dyrektora wisiało jego zdjęcie.

Plik:S2e12 stanford jest geniuszem!.PNG

Obraz Nixona w tle.

Thomas Edison[]

Amerykański wynalazca. Wystąpił jako woskowa figura.[19]

Thomas Jefferson[]

3 prezydent USA. W "Irrational Treasure" w ściśle tajnym dokumencie ujawniono, że był dwójką dzieci z płaszczem na ramionach.

William Henry Harrison[]

9 prezydent USA. Został wspomniany w "Irrational Treasure", gdy na filmie powiedziano, że Miał zastąpić Quentina Trembleya.

William Szekspir[]

Angielski poeta. Wystąpił jako woskowa figura.[20]

Przypisy[]

Advertisement