Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Przyjaciółki Pacyfiki  epizodyczne postacie ciągle chodzące za Pacyfiką Północną.

Historia[]

Dziewczyny widziane są po raz pierwszy razem z Pacyfiką na imprezie w Chacie w odcinku "Double Dipper" . Obserwują, jak ich przyjaciółka stara się wygrać Imprezokoronę, kibicują jej i gdy wygrywa idą na jej przyjęcie na statku.

Są również razem z Pacyfiką"Irrational Treasure", gdy ta każe im wywalić Smabble z drużyny.

"The Time Traveler's Pig" śmieją się z Mabel, gdy ta wygrywa Naboki.

"Boyz Crazy" są na koncercie zespołu "1235" i zaczynają walczyć, gdy Sam Chris mówi, że je kocha.

Wygląd[]

Plik:Pacifica friends appear.png

Jedna z nich ma fioletowe, krótkie włosy, nosi błękitną sukienkę ze srebrno-różowym paskiem i czarnymi leginsami oraz czerwone szpilki. Ma różowe kolczyki i niebieski cień do oczu. Jest jasnej karnacji. Druga ma brązowe włosy w stylu afro, ciemniejszą skórę i nosi różową sukienkę z błękitnym paskiem, białe kozaki na małym obcasie sięgające jej do kolan, srebrny naszyjnik i ma różowy cień do oczu. Ich ubrania świądczą o zamożności ich rodzin.

Ciekawostki[]

  • Jednej z przyjaciółek (w fioletowych włosach) w wersji oryginalnej, głos podkłada sama Ariel Hirsch, siostra bliźniaczka Alexa Hirscha i również pierwowzór Mabel Pines.
Advertisement