Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Infobox EpisodeRats on a Train (pl. Szczury w pociągu) to piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 19 marca 2012 roku w USA i 30 czerwca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis[]

Szczury idą na pierwszą misję - muszą zatrzymać super szybki pociąg Davenporta, który wymknął się spod kontroli. Tymczasem Tasha otrzymuje swoją wielką szansę - zamierza zdać reportaż o "uciekającym pociągu" w wiadomościach telewizyjnych.

Streszczenie[]

Adam, Bree i Chase wyruszają na pierwszą misję, aby zatrzymać super szybki pociąg Davenporta, który wymknął się spod kontroli. Ale kiedy Leo idzie z nimi ukryty w worku, w którym był decelerator mogący zatrzymać pojazd, szczury odkrywają, że chłopak przypadkowo wyrzucił go. Szczury laboratoryjne muszą improwizować, aby zatrzymać pociąg zanim zawiesi się do pobliskim mieście. Leo daje im pomysł, który widział w kreskówce. Plan wypala i skutecznie zatrzymują pociąg.

Tymczasem Tasha zyskuje swoją wielką szansę, gdy jej szef prosi ją o zdanie relacji z uciekającego pociągu w telewizyjnych wiadomościach. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Cytaty[]

Donald: Zamrozimy Chase'a, upieczemy Bree i utopimy Adama.
Leo: Potrafię znieść straszliwe zimno.
Donald: Dziecko, tobie kręci się w głowie od gumy miętowej.
Donald: Pora udoskonalić misyjne kostiumiki.
Adam: Tylko żeby nie były za ciasne wiesz gdzie.
Leo: Ja zaraz dojdę. Od czterech godzin nie sikałem. Zaraz może dojść do kolejnej katastrofy.

Ciekawostki[]

  • Szczury wyruszają na pierwszą misję.
  • W tym odcinku okazuje się, że Tasha jest reporterką.
  • W tym odcinku pojawiają się kombinezony do misji.

Link do odcinka[]

Zobacz też[]

Advertisement