Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Ravi K. Ross (grany przez Karana Brara) to 11-to letni, adoptowany chłopiec państwa Ross. Uwielbia swoje rodzinne Indie i nie zmienia swojej tradycji. Ma zwierzaka Pana Kiplinga.

Opis[]

Osobowość[]

Ravi jest spokojnym i bardzo miłym chłopcem. Lubi pomagać, nie ważne co musi zrobić. Może wygląda na dziwaka, ale jest inny niż się wydaje. Mimo że czasami sprzecza się z Luke'm, często słucha jego rad: przydatnych i nie przydatnych. Można na niego liczyć i jest przyjacielem na dobre i na złe. Według Jessie jest najgrzeczniejszym dzieckiem państwa Ross (i ma racje...). Podkochiwał się w dziewczynie z Central Parku, lecz jego wybranka zakochała się Luke'u. Ravi zobaczył jak go tuliła, wściekł się i wszystko zakończyło się bójką. Dobrze się uczy i ma wysokie stopnie. Ale jego słaby punkt to W-F.

Wygląd[]

Ravi ma brązowe oczy, ciemne włosy i ciemną karnacje. Jest wzrostu normalnego nastolatka, a jego sylwetka jest chuda. Ubiera się w Hinduskim stylu, czyli kolorowe koszule, szerokie spodnie i rożne buty. Jego buty jednak często są czarne.

Rodzina[]

Adoptowaną mamą Raviego jest Christina a tatą Morgan. Ma także przybranego brata Luke'a i siostrzyczki Emmę i Zuri. Swojego pupila, Pana Kiplinga traktuje jak członka rodziny. Nie wiadomo nic o rodzicach biologicznych Ravi'ego i nie wiadomo też czy ich posiada...(bo w końcu jest adoptowany).

Odcinki[]

Sezon 1[]

Sezon 2[]

Sezon 3[]

Ciekawostki[]

  • Do Christiny zwraca się "Pani matko" a do Morgana "Panie Ojcze"
  • Kiedy się denerwuje, krzyczy w języku hindi.
  • Przyjaźni się z Stuartem.
  • Prowadzi zajęcia z jogi żeby zarobić.
  • Jest wolniejszy od Zuri.
  • Jest dobry ze wszystkich przedmiotów prócz wychowania fizycznego.
  • Nosi majtki w wozy strażackie.
  • Ravi najpierw miał być chłopcem z Ameryki o imieniu Javier.
  • Jego drugie imię to Kay.
Advertisement