Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki
Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Ja... wiem, że nie chcesz, żebym to zrobił, ale... tęsknię za domem. Tęsknię za Minnesotą. Potrzebujesz mnie, żebym był szczęśliwy, ale... chcę moich starych przyjaciół i mojej drużyny hokejowej. Chcę wrócić do domu. Proszę, nie bądź zły.
―Riley mówi rodzicom, że tęskni za swoim starym domem. i

"JESTEM NAJGORSZA!!!!"

―Riley

Riley Elphaba Andersen jest główną postacią i miejscem jej emocji w serii Disney / Pixar w głowie się nie mieści . Jest 13-letnią dziewczynką, która uwielbia hokej na lodzie. Została wyrwana ze swojego szczęśliwego i prostego życia w Minnesocie i zabrana do San Francisco w Kalifornii , gdzie doświadcza różnych zmian w swoim życiu. Jej emocje ( radość , smutek , strach , odraza i gniew ) pomagają jej przetrwać ten trudny czas, zapewniając jej dobre samopoczucie. Po osiągnięciu dojrzałości płciowej Riley otrzymuje nowy zestaw emocji: obawa , zazdrość , wstyd , nuda i nostalgię.

Wygląd fizyczny[]

W pierwszym filmie Riley jest 11-letnią przed nastolatką (później 12-letnią) o szczupłej sylwetce. Ma sięgające do ramion, blond włosy i chabrowe oczy. Oboje jej rodzice mają brązowe włosy i brązowe oczy, co sugeruje, że zarówno blond włosy, jak i chabrowe oczy są cechami recesywnymi. Ma bardzo delikatne piegi wokół nosa, a także zauważalną przerwę między dwoma przednimi zębami. W drugim filmie Riley ma teraz 13 lat. Jej włosy stają się jaśniejsze blond i są dłuższe, a ona wiąże je w kucyk, tak jak jej mama. Ma również aparat ortodontyczny na zębach i ślad po trądziku na brodzie, co oznacza, że ​​wchodzi w okres dojrzewania.

Riley jest widziana w różnych strojach w całym filmie. W zwiastunie teaserowym nosi koszulę z długim rękawem z cienkimi poziomymi czerwonymi, żółtymi i jasnozielonymi zygzakowatymi liniami, brązowe spodnie i czerwone trampki Converse. Pierwszego dnia szkoły dodaje do tego stroju żółtą kurtkę. Kiedy Riley doświadcza zamrożenia mózgu, przebiera się w jednolitą różową koszulę z krótkim rękawem, niebieskie dżinsy i zielone trampki Converse. Po przyjeździe do San Francisco zakłada tęczową koszulę z długim rękawem, niebieskie dżinsy i różowe skarpetki. W okresie depresji, kiedy jej Wyspa Osobowości się załamuję, strój Riley zmienia się w czarną bluzę z kapturem, czarną koszulę, czarne dżinsy i ciemne buty. Jako piżamę nosi zieloną koszulę z krótkim rękawem z niebieskim wykończeniem z misiem koala z przodu i ciemnoniebieskie spodnie dresowe. W drugim filmie jej piżama zmienia się w starą koszulkę „Brang” jej taty i czarne spodnie dresowe.

W drugim filmie jej garderoba składa się obecnie z miętowej koszulki w połączeniu z pastelowym błękitem, fioletem i jasnożółtym, niebieskiej bluzy z kapturem, czarnych legginsów, białych skarpetek z żółtymi i fioletowymi paskami oraz czarnych trampek w stylu Chuck Converse z białymi podeszwami. Retrospekcja tego, jak kształtuje się jej poczucie własnej wartości, pokazuje, że jest sobą jako 12-latka i nosi niebieską kurtkę z logo Foghorns oraz niebieskie dżinsy. Ma nawet spinkę do włosów z grzywki.

Advertisement