Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki
Plik:Ross.png

Ross Rabiaka

Informacje
Wiek
Data Urodzenia 2 kwietnia 1989
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Brązowy
Rodzina

Pani Rabiaka (Matka)

Pan Rabiaka (Ojciec)

Hannah Rabiaka (siostra)

Związek Kim Kolwiek (Dziewczyna)
Głos aktora angielskiego: Will Friedle
Głos aktora polskiego: Marcin Przybylski

Ross Rabiaka - Główny bohater.

Uczeń szkoły wyższej w Middletton. ,, Pomocnik " nastoletniej agentki, lecz jest dość niezdarnym chłopakiem, dlatego często przez swoje wpadki doprowadza Kimmie i jego w śmiercionośne kłopoty. Jednak, bez niego większość misji Kim Kolwiek nie powiodła się oraz nie byłoby tylu zabawnych sytuacji. Nierzadko zdarza się, przez jego niezdarność, że w trakcie misji niszczy misterne plany złoczyńców. W szkole, od sezonu 1 do trzeciego Ross zostaje maskotką drużyny - Buldogiem, zaś w czwartej zostaje jednym z członków szkolnej drużyny futbolowej (Wielu osób ze szkoły nie wierzyło w niego). Jeden z nauczycieli ocenia go jako ambitnego ucznia, ale jego średnia nie przekracza 3.00 aż do sezonu 4 (gdzie posiadał 3.50). Najlepszy przyjaciel Kim od przedszkola, a od momentu pocałunku w filmie ,, Szatański Plan'" został jej chłopakiem. Właściciel kretoszczura o imieniu Rufus, którego nosi zazwyczaj w kieszeni od spodni. On, jak i jego goły towarzysz są w posiadaniu małpiej mocy.

Wygląd[]

Ross na początku serii posiada szesnaście lat. Ma rozczochrane blond włosy, brązowe oczy bez źrenic (W serialach animowanych takie oczy są normalne) a na twarzy posiada piegi, a jego charakterystyką w wyglądzie są również duże uszy. Najczęściej, wręcz niemal zawsze nosi czerwoną bluzę z białymi końcami, zaś pod nią nosi granatową koszulę. Jego spodnie są w kolorze złocistego brązu. W jednej z kieszeń nosi swojego towarzysza Rufusa.

W Odcinku 3 Sezonu 1 (S01E03) pt. ,, Nowy Ross " Kimmie zmienia mu włosy za pomocą francuskiego fryzjera. Nową fryzurą robi furorę w szkole, dlatego po skończeniu się żelu, prosi swoją przyjaciółkę o wyjazd do Francji, po zakup tego towaru. W połowie odcinka Ross zmienia swój image na modny w tamtych czasach. Przez ten jeden odcinek Ross nosi niebieską koszulę oraz dopasowane do tego legginsy.

Ubrania na misje[]

Przez pierwszy sezon nosi podobny strój do Kim Kolwiek.

Czarna bluzka, która zasłania cały jego tułów, ciemno szare rękawiczki, oraz w tym samym kolorze buty. Dwa tony jaśniejsze są jego spodnie.

Ciekawostki[]

  • Ulubione powiedzonko Rossa to ,, Bazooka!" [Czyt: Bazuka!]
  • Pomimo strachu przed małpami, posiada starożytną małpią moc. (Uzyskał ją w odcinku S01S17)
  • W s01E19 pt. ,, Przepowiednia banana " Ross zostaje małpim mistrzem.
  • W Kolorofarunie (S01s18) wychodzi mu ,, Bury Kret " (Jak sam wyczytał to najgorsza odmiana w tym quizie)
  • Przez niego Senior Senior Senior stał się złoczyńcą. (Wpadka przy rozmowie)
  • Pomimo 16/17/18 lat jest nadal dziecinny.
  • Ross uwielbia tacos, burrito, nachos oraz danie włąsnej roboty Tanacho (Połączenie tacos i nachos)
  • W sezonie 4 dostaje pracę w SmartyMarcie (Dział zoologiczny)
  • W Odcinku ,,złodziej dobrodziej" okazuje się, że doskonale sprawdza się jako jeden ze złoczyńców.
Advertisement