FANDOM

Roz - postać z serii Potwory i spółka. Jest szefową czyścicieli.

Opis

Osobowość

Roz jest odpowiedzialna.

Wygląd

Roz wygląda jak duży ślimak bez skorupy. Ma na sobie ubrany czerwony sweter. Na głowie ma siwe włosy. Nosi okulary.

Historia

Uniwersytet potworny

Pojawia się gdy Mike i Sulley wydostają się z obozu ludzkiego. Ta wraz z innymi czyścicielami opuszcza teren szkoły i mówi że będzie ich miała na oku.

Potwory i spółka

Ze względu na fakt iż w firmie Potwory i spółka dostrzeżone były jakieś nieprawidłowości, ta zatrudniła się jako administrator w firmie i miała dostęp do kart do sprowadzania drzwi. Mike co chwilę zapominał dla niej wypełniać raportów. Ta mu cały przypominała. Nawet gdy chciał iść na kolację ta stanęła zaśmiała się i przypomniała mu o raportach. Następne Wazowski, chciał miecz kartę do drzwi Bu i rzucał jej ceregiele. Ta jednak powiedziała że nie dał jej raportów i przytrzasnęła jego palce ruletą. Następne pojawia się w ubraniu już czyściciela. Mówi że trzeba zniszczyć drzwi Bu i że Mike z Sulley mają pięć minut na pożegnanie się z nią. Następne mówi Wazowskiemu że nie musi wypełniać raportów.

Za kulisami

Roz zadebiutowała w filmie pt. Potwory i spółka. W angielskiej wersji głosu użyczył jej mężczyzna, jeden z pracowników Pixara - Bob Peterson. W polskim dubbingu głosu Roz podkłada Krystyna Rutkowska-Ulewicz.

Galeria

Cytaty

,,A co tam Wazowski? Jakaś kolacyjka w planie, tak?"

Zobacz też