Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:GaleriaSzablon:Infobox EpisodeSink or Swim (pl. Życie to nie bajka) to pierwszy i drugi odcinek trzeciego sezonu (ogólnie czterdziesty siódmy i czterdziesty ósmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 17 lutego 2014 roku w USA, a w Polsce 13 września 2014 roku na kanale Disney XD. Jest to dwuczęściowy odcinek.

Opis[]

Część 1[]

Po tym jak Adam, Bree i Chase uciekli od Donalda, trafiają na statek. Tam zostają przyłapani przez załogę pokładu, która postanawia wydać ich straży przybrzeżnej. Tymczasem Donald i Leo chcą znaleźć Szczury zanim Douglas to zrobi.

Część 2[]

Douglas więzi Szczury i wraz z nowym partnerem, Victorem Krane'm chce włączyć im Trittona. Kiedy Ci uciekają, Douglas uruchamia aplikację i nakazuje Szczurą zniszczyć rodzinę.

Streszczenie[]

Tasha uwalnia Donalda i Leo z windy. Idą do zniszczonego labu. Donald i Leo postanawiają znaleźć szczury zanim zrobi to brat Donalda. Muszą się jednak wynieść z domu, gdyż ten już nie należy do nich.

Adam, Bree i Chase ukrywają się na statku transportowym. Nie wiedzą dokąd płyną, gdyż wyłączyli GPS'y ponieważ myślą, że ściga ich FBI. Adam chce odpocząć.

W domu Tasha, Donald i Leo się pakują. Donald chce się zatrzymać w pięcio gwiazdkowym hotelu, ale nie mają pieniędzy. Nagle ktoś puka do drzwi. To Perry. Leo nie chce jej wpuścić, ale ta się wpych do domu.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Wspomniana[]

Cytaty[]

Leo: I Eddy odszedł.

Tasha: W końcu... W końcu tak go kochaliśmy.
Donald: Był moim najlepszym przyjacielem.
Tasha: Ja jestem twoim najlepszym przyjacielem.

Donald: Nie, on był najlepszy.
Chase: do Douglasa zamienionego w Donalda Szefie, a gdzie Leo? Miał tu chyba na nas czekać.

Douglas: nadal zamieniony w Donalda A, troszkę was okłamałem. wyłącza cyber-maskę Akuku.
Adam: Wow, szefuńciu. ale kamuflaż. Widzieliście? Wygląda jak ten jego wredny brat co nas kiedyś porwał.
Bree: Słoneczko, to jest właśnie ten brat.
Chase: I porwał nas po raz kolejny.

Adam: Aaa.
Bree: Taki jesteś sprytny? Zobaczysz, wydostaniemy się i wszystko ci zniszczymy. Znowu przegrasz.

Douglas: Ta, dzięki za tamto. Nie daliście nawet czasu na zgranie muzyczki. Cała dekada największych mistrzów jazzu przepadła!
Chase: Serio? A wiesz, zły braciszku szefuńcia, co jeszcze zaraz przepadnie?
Adam: Właśnie. Weście skasujemy mu całe rege.
Bree:: Brać go! cała trójka biegnie w stronę Douglasa

Douglas: Teraz! Adam, Bree i Chase zatrzymują się i pojawia się zamaskowany człowiek, który ich powala Mówiłem, że nie działam już sam.
Chase: Douglas, co to był za facet?

Douglas: Gdzie moje maniery. Co za pochtaniec. Nie przedstawiłem wam mojego przyjaciela. Krane, przywitasz się z dzieciakami?

Adam: Chwila, to mamy trzech ojców?

Supermoce[]

Ciekawostki[]

  • Jest to trzeci dwuczęściowy odcinek w całym serialu.
  • To pierwszy odcinek trzeciego sezonu.
  • Jest to kontynuacja odcinka No Going Back.
  • W tym odcinku Adam odkrywa w sobie kolejną super zdolność jaką jest Oddychanie pod wodą.
  • W tym odcinku Tasha dowiaduje się o Douglasie.
  • W tym odcinku okazuje, że drugie imię Adasia to Charles.
  • Douglas więzi Szczury po raz drugi.
  • Okazuje się, że zamaskowany człowiek, który uwolnił Douglasa z lodu to Victor Krane.
  • Douglas po raz pierwszy aktywuje trittona.
  • Okazuje się, że Szczury mogą używać dwóch supermocy w tym samym czasie.
  • Kiedy Chase zdezaktywował u siebie Bim-Bama, musiał sam walczyć z Adamem i Bree, ponieważ oni nadal mieli go aktywowanego.
  • Chase używa wentylu bezpieczeństwa (pod nową nazwą: tryb ogólnodowodzący) po raz drugi.
  • Druga część tego odcinka pierwotnie nazywała się "The Man Behind the Mask".
  • Okazuje się, że Edzio został zniszczony.
  • Pod koniec odcinka Szczury widzą zniszczony lab.
  • Krane od tego odcinka postanawia zniszczyć Adama, Bree i Chase'a.
  • Adam próbując oszukać załogę statku, mówi, że ma na imię Bob. W odcinku First Day of Bionic Academy takie imię nadaje jednemu z uczniów.
  • Wiele fanów myślało, że Marcus powróci w tym odcinku.

Link do odcinka[]

Zobacz też[]

Advertisement