FANDOM

Szablon:Ikony

Nie martw się, Zeleno! Jesteśmy siostrami! Nic tego nie zmieni! Odnajdę cię, obiecuję!
Regina do Zeleny.

"Siostry" to dziewiętnasty odcinek piątego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 24 kwietnia 2016 roku na kanale ABC, a w Polsce 1 maja 2016 roku na kanale FOX Polska.

Opis

Po tym, jak znowu są razem, Hades mówi Zelenie, że pragnie dla nich przyszłości poza Podziemiem. Wszystko, co ona musi zrobić, to uzdrowić jego serce za pomocą pocałunku prawdziwej miłości. Wtedy będą mogli wspólnie opuścić Podziemie i na wieczność uwięzić w nim bohaterów. Gdy Regina dowiaduje się o tym planie, prosi Corę o pomoc w znalezieniu sposobu, aby oddzielić Zelenę od Hadesa. Jednakże Cora ujawnia rodzinny sekret, który na zawsze mógłby zmienić życie Reginy i Zeleny. Tymczasem David w końcu spotyka Jamesa i uświadamia sobie, że jego bliźniak jest zdeterminowany, aby zemścić się na nim za kradzież życia, które mógłby mieć.

Streszczenie

Obsada

W rolach głównych
Gościnnie
Pozostali członkowie obsady
  • Romuald Hivert jako strażnik
Niewymienieni

Usunięte sceny

"Krzywdy pisania" (scena nr 8)
Henry siedzi przy biurku w podziemnym mieszkaniu Mary Margaret, trzymając w dłoni pióro. Przychodzi do niego Emma. Matka pyta go, jak się czuje, ten odpowiada, że źle. Ma wyrzuty sumienia, że prawie pomógł Cruelli, ponieważ jako Autor powinien wiedzieć lepiej, co jest słuszne. Chłopiec twierdzi, że chciał ożywić ją, aby zabicie jej przez Emmę nie miało miejsca. Matka próbuje pocieszyć go. Mówi, że nigdy nie chciała nikogo zabić, a morderstwo Cruelli spowodowane było chęcią ratowania syna. Opowiada także o konsekwencjach swojego czynu. Henry przeprasza Emmę, a ta przytula go. Matka przestrzega go, aby nigdy nie robił niczego wbrew swojej duszy, nawet dla niej, inaczej nie mogłaby z tym żyć.

Ciekawostki

Chronologia wydarzeń

Powiązania odcinków

Produkcja i odbiór

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 5 lutego 2016 roku.[3]
  • Randka Zeleny i Hadesa została nakręcona w Garry Point Park.[4]
  • Chata drwala to ta sama chata, która służyła jako dom Ucznia Czarodzieja w poprzednich odcinkach oraz dom Brennana Jonesa w odcinku Łabędzi śpiew, została jednak odpowiednio przerobiona: dach ma zupełnie inny kształt, a komin jest w innej pozycji, ale drzwi, okna i kamienne ściany są takie same.
  • Sceny rozgrywające się w lasach Podziemia zostały nakręcone w Central Parku w Burnaby.[5]

Ankieta

Jak oceniasz odcinek 5x19: "Siostry"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia mar 12, 2018, o godzinie 16:26.
Oddanych głosów: 0

Wideo

Zobacz też

LISTA ODCINKÓW SEZONU 5

SP. "Dark Swan Rises"
1. "Mroczna Emma"
2. "Cena"
3. "Stolica Zguby"
4. "Rozbite królestwo"
5. "Łapacz snów"
6. "Niedźwiedź i łuk"
7. "Nimue"

8. "Narodziny"
9. "Król Niedźwiedź"
10. "Złamane serce"
11. "Łabędzi śpiew"
12. "Dusze tych, którzy odeszli"
13. "Zachody miłosne"
14. "Diabelskie nasienie"
15. "Bracia Jones"

16. "Nasz upadek"
17. "Jej przystojny bohater"
18. "Rubinowe pantofelki"
19. "Siostry"
20. "Ognisty ptak"
21. "Ostatnie namaszczenie"
22. "Tylko Ty"
23. "Nieopowiedziana historia"

Przypisy