Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Skate-A-Rooney - szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Liv i Maddie

Opis[]

Liv chce wycofać się z bycia sędzią w zawodach deskorolkowych, gdy jeden z zawodników zrywa z nią. Tymczasem Parker i Joey chcą dowiedzieć się kim jest zamaskowany deskorolkowiec znany ze swoich ogromnych wyczynów.

Streszczenie[]

Na początku odcinka Liv mówi Maddie, że będzie sędziować w konkursie Skaterskim, w którym udział będzie brać jej chłopak Miller. Maddie jest tym zachwycona.

Liv, Joey, Parker i Karen idą do Skate Parku. Karen chce poznać chłopaka córki, a Joey i Parker zauważają deskę Millera. W końcu Liv idzie do domu wybrać kreację, a Karen idzie z nią. Chłopcy poprosili ją o to, żeby zostali.

W domu Liv pokazuje kreację Maddie i Pete. Są zachwyceni, a Pete znajduje wymówkę, by nie brać udziału w damskich rozmowach. Liv odbiera telefon. Dostała SMS'a od Millera, w którym pisze, że z nia zrywa. Liv jest załamana, a Maddie ją pociesza.

W pokoju Liv jest smutna. Karen przynosi jej poduszki. Jedną do przytulania, a drugą do bicia. Gdy Karen wychodzi, wchodzi Maddie i mówi Liv, że musi się na nim zemścić. Dziewczyny obmyślają plan.

Joey i Parker zauważają zamaskowanego Skatera. Joey chce z nim zrobić zdjęcie, więc zakrada się za niego i Parker ma mu robić zdjęcia, gdy Skate łapie ich i zaciąga do swojego pokoju. Joey i Parker boją się, jednak okazuje sie, że Skarerem jest Skippy - dawny kolega Joey'a.

Na konkursie Liv sędziuje. Ukrywa przed drugim prowadzącym swą niechęć do Millera. Miller podchodzi do Maddie myśląc, że to Liv i przeprasza ją. Maddie zakłada okulary i wygania Millera wyzywając go.

Do pomieszczenia wchodzi Zamaskowany Skater. okazuje sie, że skręcił kostkę tańcząc Gangnam Style. Parker mówi, że Joey może go zastąpić, gdyż to on nauczył jeździć Skippy'ego na desce. Joey niechętnie się zgadza. Wychodzi na scene, jednak chce zrezygnować. Skippy pcha go i Joey zjeżdza.

Maddie i Karen siedzą na publicznośći. Miller znów przeprasza Maddie. Ta mając wyrzuty sumienia, chce ostrzec Liv. Liv schodzi by zniszczyć deskę Millera, jednak Maddie mówi jej prawdę. Liv chce wrócić do Millera, jednak ten mówi, że chciał do niej wrócić by ta mu nie zaszkodziła na zawodach. Liv jest zła. Maddie obcina kucyka Millerowi w ramach zemsty. Dziewczyny są szczęśliwe. Pete i Karen zabierają do domu dziewczyny i dają im szlaban.  Za domem Skippy, Parker i Joey oglądają film, w którym zamaskowany sketer zjeżdża. Okazuje się, że po wypadku Joey złamał rękę. Miał problem ze wzrokiem i ze słuchem.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

  • Connor Weil jako Miller White

Cytaty[]

Liv:Mój chłopak wraca do miasta
Pete:Chłopak?

Karen:Chłopak?

Parker:Chłopak...

LIV:  Nie uwierzysz Maddie! Mój chłopak, Miller przyjeżdża do miasta!

Pete: Chłopak?!

Karen: Chłopak?

Parker: Chłopak...

Ciekawostki[]

  • Okazuje się, że Liv miała związek na odległość z Millerem
  • Kolejny raz jest wspomniany program Wydaj głos
  • Liv brała udział w filmie Bandyta na desce.
  • Został wspomniany Gangnam Style
Advertisement