FANDOM

Spike vs. Spikette (pl. Spike kontra Spikette) to dziesiąty odcinek czwartego sezonu (ogólnie osiemdziesiąty drugi) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 15 lipca 2015 roku, a polska 10 września 2015 roku na kanale Disney XD.

Opis

Chase uruchamia tryb machopodobny uczennicy o imieniu Kate. Dziewczyna zaczyna terroryzować akademię, więc Bree uruchamia ten tryb Chase'owi by ją ujarzmił, jednak Spike i Spikette zaprzyjaźniają się, więc Douglas postanawia że da ten tryb Bree. Tymczasem Leo jest zazdrosny gdy Adam zaprzyjaźnia się z małym chłopcem, którego porwali dronem.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecny

Wspomniana

Cytaty

Supermoce

Usterki

Ciekawostki

  • W tym odcinku ponownie pojawi się Brutal
  • Jest to czwarty odcinek z Brutalem. Poprzednie to: Commando App; Spike's Got Talent; Spike Fright
  • W tym odcionku pojawi się kolejna osoba z Trybem machopodobnym. Będzie to dziewczyna.
  • To kolejny odcinek, w którym Donald jest nieobecny.
  • Bree dostaje tryb machopodobny w tym odcinku.
  • Jest to drugi raz, gdy jedno z rodzeństwa dostaje supermoc Chase'a. Pierwszym razem Adam dostał Tryb ogólnodowodzący w odcinku Simulation Manipulation.
  • Okazuje się, że Krane zainstalował w chipach żołnieży wiele dziwnych supermocy.

Błędy

  • Douglas powiedział, że może zdeinstalować tryb machopodobny u Kate, jednak w odcinku Brother Battle powiedział, że nie można zdeinstalować żadnych mocy.
  • Kiedy Bree dostała tryb machopodobny, miała na czole czujnik, jednak w następnej scenie go nie było.

Link do odcinka