Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Spike vs. Spikette (pl. Spike kontra Spikette) to dziesiąty odcinek czwartego sezonu (ogólnie osiemdziesiąty drugi) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 15 lipca 2015 roku, a polska 10 września 2015 roku na kanale Disney XD.

Opis

Chase uruchamia tryb machopodobny uczennicy o imieniu Kate. Dziewczyna zaczyna terroryzować akademię, więc Bree uruchamia ten tryb Chase'owi by ją ujarzmił, jednak Spike i Spikette zaprzyjaźniają się, więc Douglas postanawia że da ten tryb Bree. Tymczasem Leo jest zazdrosny gdy Adam zaprzyjaźnia się z małym chłopcem, którego porwali dronem.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Mar Mar jako Reggie
  • Liana Ramirez jako Kate/Spikette
  • Ryan J Kelly jako Uczeń z ognistymi dłońmi (nie wymieniony w napisach)

Nieobecny

Wspomniana

Cytaty

Supermoce

Usterki

Ciekawostki

  • W tym odcinku ponownie pojawi się Brutal
  • Jest to czwarty odcinek z Brutalem. Poprzednie to: Commando App; Spike's Got Talent; Spike Fright
  • W tym odcionku pojawi się kolejna osoba z Trybem machopodobnym. Będzie to dziewczyna.
  • To kolejny odcinek, w którym Donald jest nieobecny.
  • Bree dostaje tryb machopodobny w tym odcinku.
  • Jest to drugi raz, gdy jedno z rodzeństwa dostaje supermoc Chase'a. Pierwszym razem Adam dostał Tryb ogólnodowodzący w odcinku Simulation Manipulation.
  • Okazuje się, że Krane zainstalował w chipach żołnieży wiele dziwnych supermocy.

Błędy

  • Douglas powiedział, że może zdeinstalować tryb machopodobny u Kate, jednak w odcinku Brother Battle powiedział, że nie można zdeinstalować żadnych mocy.
  • Kiedy Bree dostała tryb machopodobny, miała na czole czujnik, jednak w następnej scenie go nie było.

Link do odcinka