Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki
Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Stan jest rodzinnym zwierzakiem oraz głównym bohaterem show. Jest jedynym gadającym psem.Tylko dzieci znają tajemnice Stana i ukrywają ją przed rodzicami. Często pomaga dzieciakom w rozwiązywaniu pewnych spraw ale i on czasami potrzebuje pomocy. Prowadzi własny Blog w którym opowiada przygody swojej nowej rodziny.

Opis[]

Wygląd[]

Stan jest mieszańcem. Prawie cały jest biały ma tylko kilka odcieni brązu na twarzy i tułowiu. Jego prawe oko i ucho są jasnobrązowe. Lewe ucho i kilka kropek na plecach ciemnobrązowe. Zawsze nosi obroże z napisem Stan.

Umiejętności[]

Przede wszystkim ważne jest wspomnienie że Stan pisze własnego bloga. Pisze w nim o przeżyciach swojej rodziny. Jak pokazuje w World of Woofcraft, stan dobrze gra w gry typu RPG. Umie także dobrze tańczyć Tango.

Historia[]

Poprzednim właściciele Stana był Ian. Robił na nim różne testy i eksperymenty. Jednak w odcinku Stan's Old Owner widzimi jak Ian opiekuje się nim. Póżniej trafił do kolejnego właściciela który podobnie jak poprzedni. Potem trafił do schroniska gdzie adoptował go Bennett .

Relacje[]

Avery Jennings[]

Stan i Avery dobrze sie dogadują. Często pomaga w rozwiązywaniu problemów w szkole. Czasami Avery pomaga Stanowi. Stan kocha najbardziej z całej trójki Avery.

Tyler James[]

Tyler i Stan są ze sobą zgrani. Tyler chciał by Stan był jego szkrzydłowym i na odwrót. Widać że są najlepszymi przyjaciółmi. Stan lubi zlizywać resztki z Tylera po powrocie z pracy.

Chloe James[]

Stan często sie bawi z Chloe. Mieszkali razem w zamku z prześcieradeł, grał z Chloe i w szachy. Raz pilnował Chloe ale skończyło sie że Karl przyprowadził ją do domu.

Bennett James[]

Bennett adoptował Stana. Nie ma żadnych odznak lepszych lub gorszych stosunków. Przypuśćmy że Stan lubi Bennetta

Ellen Jennings[]

Ellen jako jedyna była nielubiana przez Stana. Ich stosunki poprawiły się ale nadal jest najmniej lubianą osobą.

Advertisement