FANDOM

Start International Polska Sp. z o.o. (dawniej: Przedsiębiorstwo Start International Polska) – polskie studio dźwiękowo-montażowe, zajmujące się realizacją audiowizualną dźwięku dla potrzeb telewizji, radia, reklam, gier komputerowych oraz produkcji filmowych. Start International dysponuje łącznie sześcioma studiami o warunkach akustycznych spełniających najwyższe światowe normy oraz kilkoma pomieszczeniami technicznymi. Firma istnieje od 1995 roku. Obecnie ma swoją siedzibę przy ul. Cybernetyki 9. Od 1995 roku do stycznia 2005 zajmowało lokal przy Alei Niepodległości 159, od stycznia 2005 do 2015 roku można było je znaleźć przy ulicy Rakowieckiej 36.

Ze studiem współpracują m.in. takie stacje telewizyjne i firmy dystrybucyjne jak: Ale Kino+, Best Film, Canal+, Cartoon Network, Cinema City, Cyfrowy Polsat, Disney, DreamWorks, Forum Film Poland, Imperial Entertainment Home Video, ITI Film Studio, Kuchnia+, Monolith Films, Planète+, Reader’s Digest, Sony Pictures Studios, SPI International Polska, Telewizja Polska, TVN, United International Pictures, Universal Pictures, Vision Film Distribution, Warner Bros., Disney Channel i Nickelodeon.

Zrealizowane polskie wersje do produkcji Disneya

Gry video

Filmy fabularne

Filmy animowane

Seriale animowane