Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:InfoboxOdcinek Stop Bugging Me (pl. "Insekt - twój wróg") to dziewiąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty piąty) serialu Oddział specjalny. Jego amerykańska premiera odbyła się 4 marca 2015 roku, a polska 6 maja 2015 roku.

Opis[]

Kiedy Oliver, Skylar, Gus i Alan mają robić w szkole projekt Kaz zostaje sam w Oddziale specjalnym. Oliver nie jest pewny czy Kaz da sobie radę więc montuje kamerę i ma podgląd na to co się dzieje w szpitalu. Kiedy dostrzega zabójczego belotiańskiego żuka w szpitalu biegnie tam by ostrzec Kaza. Gdy Oliver tam dociera żuk gryzie Kaza. Okazuje się jednak, że to była tylko nauczka dla Olivera, który zamontował tam kamerę, jednak problem wynika, gdy prawdziwy belotiański żuk gryzie Olivera, więc Kaz musi uratować mu życie. Tymczasem Gus, Alan i Skylar robią projekt.

Obsada[]

Głowna[]

Nawracająca[]

  • Bradley Dodds jako Kapitan Atom

Cytaty[]

Informacje[]

Ciekawostki[]

  • Oliver prawie umiera w tym odcinku, jednak został uratowany przez Kaza i Kapitana Atoma.
  • Okazuje się, że Gus ma zna gościa od którego można zamówić Geparda.

Aluzje[]

  • Hannah Montana: W tym odcinku Kaz nazywa Olivera Olipop, a w serialu Hannah Montana Lily także nazwała Olivera Olipop.

Powiązania z serią[]

Błędy[]

Galeria[]

Szablon:Galeria

Advertisement