Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Sue — jest pracownicą muzeum w Wodogrzmotach Małych. Pilnuje wejścia i rozdaje przepustki, a w dzień pioniera daje dodatkowo balony.

Charakter[]

Sue jest miłą osobą i troskliwą. Jest bardzo opanowana. Smuci się, gdy coś idzie nie tak (jak np. gdy zabrakło różowych balonów dla Deputego Durlanda).

Historia[]

Sue Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Irrational Treasure", gdzie dała przepustki i balony Dipperowi i Mabel. Później miała wpuścić Szeryfa Blubsa i Deputego Durlanda. Powiedziała do Deputego że bardzo jest jej przykro, ponieważ zabrakło różowych balonów dla niego. Ten powiedział do Szeryfa że obiecał mu różowego balonika. Potem była widoczna gdy policjanci ścigali Dippera i Mabel. Więcej Sue się nigdy nie pojawiła.

Wygląd[]

Plik:S1e8 Wygląd Sue-1-.png

Sue jest ubrana w strój pionierki, czyli: bardzo jasnoniebieską sukienkę do stóp i niebieski czepek, oraz zapięcie nakrycia głowy zakończone kokardką w kolorze czepka. Nosi także brązową plakietkę z jej imieniem. Ma brązowe włosy i piegi na twarzy. Jej nos jest zadarty. Jest jasnej karnacji.

Wystąpienia[]

Sezon 1:[]

Advertisement