Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Infobox PostaćTaylor (wcześniej S-1) to jedna z bionicznych żołnierzy Krane'a, którego kontrolował Trittonem. Była ona "prawą ręką" Krane'a i prawdopodobnie jego pierwszym żołnierzem. Od odcinka One of Us jest uczennicą Bionicznej Akademii.

W jej role wciela się Ashley Argota.

Wygląd[]

S-1 to nastolatka o czarnych oczach i tego samego koloru długich włosach. Ubiera na siebie ciemne ubranie. Po byciu złom ma strój poziomu czerwonego i czarne okulary.

Osobowość i cechy charakteru[]

S-1 była bezwzględnie oddana Krane'owi i wykonywała każdy jego rozkaz. Bardzo go szanowała i troszczyła się o niego. Nie zawahała się zrobić krzywdy innym, a nawet zabić kogoąś (próbowała uśmiercić Leo).

W odcinku You Posted What?!? (część 2) okazało się, że podkochuje się w Chasie.

Po wyłączeniu Trittona, S-1 tak jak jej bioniczni bracia i siostry została dobra.

Historia[]

S-1 pojawia się po raz pierwszy w odcinku You Posted What?!? (część 1). To ona nagrała Adama, Bree i Chase'a na ich misji i wrzuciła do internetu filmik, na którym używali supermocy.

Potem widać ją razem z Victorem w szkole, w której przebywają Leo, Douglas i pani Perry. Dzięki generacji elektryczności Krane powala panią Perry i Douglasa. Leo chce uciekać, ale S-1 łapie go w siłową klatkę i dzięki wybuchu energii zwala na niego sufit, po czym oboje uciekają.

Później, w odcinku You Posted What?!? (część 2), S-1 pojawia się w starym magazynie, gdzie Douglas wszczepił Leośkowi supermoce w złamaną przez spadający sufit rękę, ponownie z Krane'em. Po chwili pojawiają się szczury laboratoryjne razem z Donaldem. Zaczyna się walka, w czasie której S-1 walczy z Bree i ostatecznie przegrywa. Gdy pojawia się agent Graham, Douglas mówi, że Victor Krane i S-1 są złoczyńcami z supermocami. Zostają aresztowani i zamknięci w laserowej klatce.

S-1 powraca w odcinku Rise of the Secret Soldiers, gdzie zaczyna walczyć z Leo. Leo ostatecznie ją pokonuje używając swojej nowej super mocy.

S-1 powraca w odcinku One of Us, gdzie nie pamięta złych rzeczy ktore robiła. Jej życie tak samo jak życia Adama, Bree, Chase'a i innych bionicznych żołnierzy jest zagrożone przez śmiertelnego wirusa, którego Krane zamontował w Trittonie. Leo gdy po raz pierwszy w odcinku spotyka ją atakuje ją laserową kule co powoduje, że S-1 traci przytomność. Chase i Douglas tłumaczą mu, że S-1 nie jest zła, jednak kiedy S-1 odzyskuje przytomność, Leo atakuje ją po raz drugi. Kiedy Leo i Douglasowi udaje się wszystkich uratować, S-1 i Leo zaprzyjaźniają się.

S-1 powróciła w odcinku Lab Rats: On The Edge (część 1), lecz już pod imieniem Taylor. Wraz z Leo i Loganem tworzą swoją własną drużynę. Połączyła swoją moc z Leo, w efekcie czego została niewidoma. Pozostała jednak w akademii i nie miała do Leo żalu.

Moce i umiejętności[]

Supermoce[]

  • Super szybkość: S-1 zademonstrowała swoją super szybkość w czasie walki z Bree w odcinku You Posted What?!? (część 2).
    • Szybkie walczenie: podobnie ja Bree, S-1 potrafi dzięki super szybkości bardzo szybko walczyć
  • Kinetyka molekularna: S-1 użyła tej umiejętności, by zrzucić na Leo sufit w odcinku You Posted What?!? (część 1).
  • Termokineza: S-1 jest w stanie kontrolować swoją temperaturę ciała. Użyła jej, by zakamuflować się przed wykrywaczem ciepła Chase'a.
  • Super siła: S-1 użyła super siły, by rzucić Adamem na drugi koniec pomieszczenia.
  • Generacja energii: S-1 może generować energię i wykorzystywać ją na wiele sposobów.
    • Pole siłowe: kiedy Leo próbował uciec ze szkoły, S-1 uwięziła
      Plik:S-1.jpg

      S-1 w odcinku You Posted What część 1

      go w polu siłowym.
    • Wybuch energii: S-1 zademonstrowała tę umiejętność, gdy strzelała energią, by zniszczyć sufit i zmiażdżyć Leo.
  • Pyrokineza: S-1 stworzyła ognistą kule podczas walki z Leo w odcinku Rise of the Secret Soldiers (część 2)
  • Dwie supermoce jednocześnie: Tak samo jak Chase, S-1 potrafi używać dwóch supermocy jednocześnie. Pokazano to, kiedy uwięziła Leo w polu siłowym i jednocześnie używała wybuchu energii.
  • Laserowe kule: Podobnie jak Leo, Taylor może tworzyć w swoich dłoniach laserowe kule, którymi może strzelać.
    • EMP: Taylor może połączyć laserowe kule wraz z Leo tworząc potężną kule energii.
  • Super zmysły: Po tym jak Taylor straciła wzrok, wyostrzyły jej się inne zmysły.
    • Bim Bam: (kontrolowana)

Inne[]

  • Walka wręcz: S-1 jest dobrze wyszkolona w walce wręcz, co pokazała w czasie bitwy z Bree w odcinku You Posted What?!? (część 2).

Usterki[]

  • Powracające wspomnienia: Od kiedy jej Tritton został wyłączony ona ma koszmarne wspomnienia z Victorem Krane'm co daje jej bóle głowy.
  • Wirus Krane'a: Krane zainstalował w Trittonie zabójczego wirusa

Występy[]

Sezon 3[]

  1. You Posted What?!? (część 1) (pierwsze pojawienie)
  2. You Posted What?!? (część 2)
  3. Rise of the Secret Soldiers (część 2)
  4. Bionic House Party (wspomniana)

Sezon 4[]

  1. One of Us
  2. Lab Rats: On The Edge (część 1)
  3. Lab Rats: On The Edge (część 2)

Ciekawostki[]

  • To kolejny człowiek z supermocami.
  • Jest pierwszą bioniczną złą dziewczyną w serialu.
  • Została zamknięta w laserowej klatce z Victorem Krane'em.
  • Była pod kontrolą Krane'a.
  • Podkochuje się w Chasie.
  • S-1 to prawdopodobnie skrót od "Soldier 1" (pl. "Żołnierz 1").
  • S-1 powróci w odcinku One of Us.
  • S-1 nie pamięta, że była zła i staje się dobra.
  • Zaprzyjaźnia się z Leo.
  • Prawdopodobnie Adam się w niej podkochuje.
  • Wcześniej była arcy-wrogiem Leo zajmując przy tym miejsce Marcusa.
  • Była kontrolowana przez Bim Bama.
  • Nazywa się S-1, gdyż jest uważana za najpotężniejszą z bionicznych żołnierzy.
  • Jak na razie nie wiadomo czy zostanie uczniem Bionicznej Akademii.
  • Dzięki niej Leo jest bioniczny.
  • Jej bracia i siostry widzieli w niej zagrożenie, gdyż gdy przybyła na wyspę wszyscy ustawili się do walki z nią.
  • Jej nowe imię to Taylor.
  • Jest niewidoma przez Leo.
  • Dostała od Donalda specjalne okulary.

Zobacz też[]

Advertisement