Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Twas the Mission Before Christmas (pl. Świąteczna misja świąteczna) to dwudziesty czwarty (ogólnie czterdziesty czwarty) odcinek drugiego sezonu serialu Szczury laboratoryjne, którego premiera odbyła się 2 grudnia 2013 roku w USA, a w Polsce 22 marca 2014 roku.

Opis[]

Adam, Bree i Chase przed świętami muszą uratować dr. Evansa z tajnego ośrodka Donalda. Tymczasem pani Perry chce spędzić święta z Davenportami, a wychodzi z tego katastrofa.

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Cytaty[]

Adam: Kto chce świąteczne ciasteczko?
Leo: Przecież nieupieczone, oszalałeś?
Adam: A, no to sorka. Adam przypala je laserem
Adam: Ostrożnie, mogą być gorące.
Donald: Sygnał pochodzi z ośrodka X, mojego tajnego centrum badawczego w środku tundry.
Leo: Chwilunia, ja tu jestem specjalistą od misji. Pozwól, że sam to załatwię. Sygnał pochodzi z ośrodka X, jego tajnego centrum badawczego w środku tundry.
Adam: Hej, tundra to niedaleko bieguna. Hu, Mikołaj potrzebuje pomocy. Ty pakujesz, ty kokardkujesz, a ja się zajmę elfami.
Dr Evans: O, jak dobrze, jesteście.
Bree: Eee, czy my ryzykujemy życie, żeby ratować faceta przebranego za wikinga?
Dr Evans: Oh, a to, to przecież moja antena do telewizji, jak tylko opadnie chmura będzie odbierać jak ta lala, wszystkie dwa eskimoskie kanały.
Chase: Dowiemy się kiedyś, co się tu dzieje?
Dr Evans: Tak szczerze to wulkan trochę nam tu nabałaganił. Komunikacja padła, a facet od pizzy spóźnia się cztery lata. No, a po za tym to wszystko gra.
Bree: Ekstra, kolejny geniusz i kiepskie żarty, ha ha, Wesołych Świąt, moja Bree.
Dr Evans: Wow, tyle o was słyszałem, super dzieciaki, super moce, jestem zaszczycony.
Adam: No to pan zna naszą tajemnicę? Słusznie, mieliśmy go ratować, a teraz musimy go zabić. Chase'ik, ty łap za nogi, ja lecę po wiadro.
Chase: To przecież sam szef naukowy Davenporta, wszystko o nas wie.
Bree: Ale pan mieszka tu zupełnie sam... żadnych niepotrzebnych braci... A jest jakiś domek dla gości?
Adam: Wow, patrzcie, wielka kryształowa kula. Zadam jej jakieś pytanie: Kiedy Chasik zacznie przypominać mężczyznę?
Bree: Ta, tak jest, Davenport Industries. Zagrażamy ludzkości już od 1992.

Ciekawostki[]

  • Jest to pierwszy świąteczny odcinek serialu.
  • Dr Evans wie wszystko o bionicznym rodzeństwie.
  • Perry ma 12 kotów, a w Commando App mówi, że 5.

Link do odcinka[]

Advertisement