FANDOM

Ultimate Tailgate Challenge (pl. Pojedynek kibiców) to dwudziesty pierwszy (ogólnie dziewiędziesiąty trzeci) odcinek czwartego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 2 grudnia 2015 roku, a polska 25 kwietnia 2016 roku.

Opis

Kiedy Tasha załatwia bilety wszystkim oprócz Perry na wielki mecz, ta gdy się o tym dowiaduje, niszczy je. Donald i Perry stają do pojedynku na gotowanie potraw mięsnych przed stadionem. Tymczasem Bob i Adam nagrywają internetowe wideo.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Willie McGinest jako on sam

Supermoce

Ciekawostki

  • Tasha i Donald pojawią się pierwszy raz razem w 4 sezonie. Ostatni raz pojawili się razem w odcinku Bionic House Party.
  • W tym odcinku pojawi się Willie McGinest, były sportowiec.
  • Po raz drugi kapsuły zostały zniszczone. Pierwszy raz zostały zniszczone w odcinku No Going Back.
  • Adam i Bob zostali w tym odcinku sami na wyspie.
  • Drugi raz Leo gotuje. Pierwszy raz gotował w odcinku Lab Rats: On The Edge.
  • Chase używa kinetyki molekularnej by zaimponować studentom.
  • Jest to trzeci odcinek, w którym jedno z rodzeństwa jest zazdrosne o relacje Chase'a z kimś. Tym razem Bree jest zazdrosna o relacje Chase'a i studentów.
    • W odcinku Leo's Jam Leo był zazdrosny o relacje pomiędzy Chase'm a Danielle, a w odcinku Spike Fright Adam o relacje Chase'a z Sabriną.
  • Jest to trzeci raz, gdy widzimy Chase'a bez koszulki. Wcześniej zdarzyło się to w odcinkach Left Behind, a drugi raz w odcinku Spike vs. Spikette.
  • Jest to trzeci raz, gdy w serialu pojawia się prawdziwa osoba. Wcześniej pojawili się Joey Logano w odcinku The Bionic 500, a potem Andree Either w odcinku Alien Gladiators.
  • W tym odcinku Bob nie jest już prawdopodobnie zauroczony Tashą.
  • Jest to drugi raz, gdy Adam nagrywa wideo. Wcześniej nagrywał w odcinku One of Us.

Link do odcinka

Zobacz też