Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Szablon:Charakter Wściekła pani  to epizodyczna postać w Wodogrzmotach Małych. Jest fanką Gideona, co zostało pokazane w "The Hand That Rocks the Mabel".

Historia[]

Kobieta ta po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Headhunters", na odsłonięciu Wujka woska. Poszła tam tylko dlatego, że Stanford skłamał, że będzie tam darmowa pizza. Pani ta tak się wściekła że zniszczyła krzesło. Później Dipper i Mabel sprawdzili czy jest leworęczna ponieważ sądzili że może być mordercą woskowego Stanforda. Gdy rzucili do niej piłkę baseballową ta złapała ją prawą ręką i ją zgniotła.

W "The Hand That Rocks the Mabel" wrzucała monetę do Sakiewki, by wejść na pokaz i oglądała występ Gideona, za Soosem, Mabel, i Dipperem. Później, jadła posiłek w restauracji, gdzie też zachwyciła się tym że Gideon zaprosił Mabel na randkę.

W odcinku "Irrational Treasure" wściekła pani świętowała dzień pioniera, oraz oglądała występ Pacyfiki.

W "The Time Traveler's Pig" kobieta była w Wesołym miasteczku, gdzie było ją kilka razy widać w tle. patrzyła na Mabel, kiedy ta biegła żeby wygrać świnkę.

Wygląd[]

Kobieta ta posiada ciemnobrązowe włosy, różowe, okrągłe rumieńce i jest jasnej karnacji. Ma zadarty nos i jasnoróżowe powieki. Usta maluje fioletową szminką. . Jako nieliczna z dorosłych ma 4 palce. Jest dość pulchna. Nosi fioletową koszulę, pod którą zakłada biały podkoszulek. Zakłada także czarne spodnie, z jeszcze czarniejszym paskiem, który ma białą sprzączkę. Na krótkich nogach nosi fioletowe sandały i białe skarpetki.

Wystąpienia[]

Sezon 1:[]

Szablon:Bohaterowie

Advertisement