FANDOM

Z kopyta - to amerykański sitcom produkcji Disney XD stworzony przez Jima O'Doherty'ego. Produkcja rozpoczęła się w styczniu 2011 roku. Serial był początkowo promowany jako "Wasabi Warriors" (Pol. "Wojownicy Wasabi") . 20 września 2011 roku został potwierdzony drugi sezon, którego produkcja ruszyła w grudniu 2011 roku, a premiera odbyła się 2 kwietnia 2012 r. w USA, a w Polsce będzie mieć premierę 9 września tego samego roku. Premiery nowych odcinków 2 sezonu w USA skończą się najprawdopodobniej w grudniu 2012 roku. 27 Października Dylan Riley Snyder (Milton) potwierdził w wywiadzie, że z kopyta jest przedłużone o 3 sezon. Wywiad możesz zobaczyć klikając tutaj. 5 listopada 2012 roku serial został przedłużony o 3 sezon, którego produkcja rozpocznie się w styczniu 2013 roku, a premiera planowana jest w okolicach lata 2013 roku.

Fabuła

Akcja serialu rozgrywa się w Szkole Sztuk Walki Bobby'ego Wasabiego, do której uczęszcza banda sympatycznych wyrzutków. Wkrótce do grupy dołącza nastoletni skater Jack, który w akademii uczy się życia i tajników sztuki karate i od razu zdobywa przyjaciół.

Obsada

Główna obsada

Nawracające charaktery