Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Zyta Kita (ang. Foxy Loxy) - trzeciorzędna antagonistka z filmu pt. Kurczak Mały. Była ona nieznośną uczennicą obrażającą innych.

Opis[]

Osobowość[]

Zyta Kita była nie miłą i podłą uczennicą. Znęcała się nie raz nad słabszymi, jednak i tym silniejszym potrafiła dokopać, co widać jak prowokuje jednego z kosmitów. Również i przez to można pomyśleć że jest trochę odważna, chociaż z drugiej strony zrobiła to bardziej dla zabawy, niż dla dobra miasta i innych. Po porwaniu przez kosmitów coś jej się poprzestawiało przez co była miłą, słodką i sympatyczną panienką.

Historia[]

Przed akcją filmu[]

Zyta Kita była bardzo nieznośną uczennicą lubiącą znęcać się nad słabszymi. Była również gwiazdą baseballu i nie chciała utracić tego miana.

Lekcje z panem Oscypkiem[]

Zyta Kita była widoczna na lekcjach u pana Osypka. Śmiała się ona z Luśki Kuperczak.

W-F[]

Zyta Kita na lekcjach wychowania fizycznego rzuciła w Luśkę piłką i się śmiała. Kurczak Mały był na nią wściekły.

Baseball[]

Zyta Kita za każdym razem robiła wszystko na meczach baseballu za Kurczaka Małego, by nie stracić stanowiska lubianej. Jednak na jednym z meczy to dzięki Kurczakowi drużyna wygrała i Zyta przestała już być popularna.

Tata Kurczaka Małego[]

Zyta Kita pocieszyła tatę Kurczaka Małego, gdy ten był zawiedziony na swoim synie, bo myślach że kłamie odnośnie kosmitów.

Inwazja kosmitów[]

Nawet na inwazji kosmitów Zyta miała ochotę na głupie żarty. Wraz ze swoją przyjaciółką Gęsią, obrażała kosmitów. Ten jednak użył na niej swojego laseru, przez co zniknęła.

Nawrócenie[]

Przez laser coś się Zycie pomieszało w głowie, przez co stała się miłą panienką. Pod koniec film była widziana w kinie obok Specka Zawiotkiego.

Zobacz też[]

Kurczak mały
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Kurczak MałyKurczak MałyKurczak Mały: As w akcji!
Postacie:
Kurczak MałyLuśka KuperczakSpecek Zawiotki Kurczak MałyNuck GdackBurmistrz Dożył NiedzielanKirbyPiotruśTinaZyta KitaGąska LucyMorkubine PorcupinProfesor OwczykłakDyrektor AportTrenerKomentatorChloe GdackPolicjant obcyKosmici
Miejsca:
Oakey Oaks
Przedmioty:
Hełm Fishu
Piosenki:
Stir It UpOne Little SlipShake a Tail FeatherAll I KnowAin't No Mountain High EnoughIt's the End on the World as We Know It (And I Feel Fine)We Are the ChampionsWannabeDon't Go Breaking My Heart
Inne:
Kingdom Hearts II
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]
Advertisement