Disney Wiki
Advertisement
The-good-dinosaur-577315l

Afișul filmului

Bunul Dinozaur este un film de animație produs de studiourile de animație Pixar pentru Walt Disney Pictures și distribuit de Walt Disney Pictures în 2015. Filmul a rulat în România începând cu 27 noiembrie 2015, iar în Statele Unite pe 25 noiembrie.

DUBLAJUL ÎN LIMBA ROMÂNĂ

Pentru promovarea filmului în cadrul principalului buletin de știri de la Pro TV, Oana Andoni a prezentat o știre specială, pe 16 august 2015, în care au fost prezentate principalele animații ce le vor lansa studiourile Disney/ Pixar în decursul anilor viitori, aceasta fiind o modalitate de marketing prin care România anunță astfel titlurile companiei Disney cât și a vedetelor care vor fi cooptate în cadrul acestor producții. Pro TV descrie povestea emoționantă a băiatului care vede lumea prin ochii lui Arlo ca fiind:

Pelicula redă aventurile unui dinozaur care se împrietenește cu un băiețel. Pentru crearea unor peisaje spectaculoase studiourile au folosit cele mai noi tehnologii.

Pentru promovarea vedetelor din film, Maria Radu, Marian Râlea și Elena Lasconi în cadrul emisiunii Jurnal pentru Copii, de pe postul Digi 24 a fost realizată o știre în care i s-a luat interviu cântăreței Maria Radu (vocea lui Ramsey), și eroului principal Arlo (interpretat în română de Radu Chirțan), ulterior vedetele au fost invitate pe rând în emisiunea de radio Curios din Naștere a lui Frantz Diaconescu, pentru a povesti despre experiența înregistrării și despre bucuria de a se alătura minunatei lumi a dinozaurilor.

În limba română, primul trailer a debutat dublat pe 18 iunie 2015,, iar din 6 august 2015 a debutat și al doilea trailer al filmului  , filmul putând avea ca opțiune vedete de televiziune, așa cum și Întors pe Dos, i-a adus alături pe actorul cunoscut ca "Vocea canalului Pro TV, Valentin Teodosiu în rolul Furiei, dansatorul și vedeta de televiziune Wilmark în rolul Pilotului Brazilian, și actrița și prezentatoarea de televiziune Diana Cavallioti în rolul lui Dezgust .

Stabilirea vocilor, împreună cu interpretarea replicilor fiecărui personaj au fost stabilită de către Ager Film, singurul studio de dublaj din România care poate dubla filmele Disney\ Pixar, în decizie unanimă cu Disney Enterprises\ Pixar Animation Studios.

Distribuitorul filmului a anunțat în mod oficial care sunt numele celebrităților care au participat la realizarea variantei în română. Astfel cântăreața Maria Radu, jurnalista Elena Lasconi și actorul și fostul prezentator TV Marian Râlea și-am împrumutat voce personajelor Ramsey, Momma, și Colecționarul.

Au dublat:

  • MARIAN RÂLEA- COLECȚIONARUL
  • MARIA RADU- RAMSEY
  • ELENA LASCONI- MAMA
  • STUDIO DUBLAJ: AGER FILM
  • VERSIUNEA ÎN LIMBA ROMÂNĂ PRODUSĂ DE DISNEY CHARACTER VOICES INTERNATIONAL, INC.

Gallery[]

Advertisement