Disney Wiki
Advertisement
Cinderella II Dreams Come True

Coperta DVD

Cenușăreasa II: Visele se împlinesc (titlu original:Cinderella II: Dreams Come True) este prima continuare direct-pe-video a filmului Disney din 1950 Cenușăreasa. A fost produs în 2001 și a fost lansat la 26 februarie 2002. A fost urmat de Cenușăreasa III: Povestea se rescrie în 2007.

Filmul este format din trei părți; în prima parte Cenușăresei planifică o petrecere, în a doua parte șoricelul Jaq este transformat într-un om și ajunge frate de mână la nunta Cenușăreasei, iar în ultima parte una dintre cele două surori vitrege (Anastasia, cea roșcată îmbrăcată într-o rochie roz) se îndrăgostește de un tânăr brutar, relație cu care Doamna Tremaine și Drizella nu sunt de acord.

Estimativ, filmul a costat 5 milioane dolari, acest film fiind în topul celor mai bine vândute continuări animate Disney în acel an, având încasări de aproximativ 120 de milioane dolari din vânzările direct-pe-video. Cu toate acestea filmul a avut recenzii mai mult negative atât din partea criticilor cât și a fanilor.

Gallery[]

DUBLAJUL ÎN LIMBA ROMÂNĂ

Au dublat:

  • CĂTĂLINA MUSTAȚĂ- MAMA VITREGĂ
  • MUZICA
  • " De inima asculți' interpretat de CRISTINA VASIU [1]
  • CRISTINA VASIU INTERPRETEAZĂ PRIN BUNĂVOINȚA CAT MUSIC LTD.
  • STUDIO DUBLAJ AGER FILM
  • VERSIUNEA ÎN LIMBA ROMÂNĂ PRODUSĂ DE DISNEY CHARACTER VOICES INTERNATIONAL, INC.
Advertisement