Disney Wiki
Advertisement
Lava

DISTRIBUȚIE

Lava (2015 film) poster

AFIȘUL SCURT-METRAJULUI

Pixar Animation, va aduce odată cu premiera filmului Întors pe Dos, un film de scurt metraj care va putea fi vizionat înaintea filmului original, această tehnică fiind una obișnuită, și des folosită, atât de Disney, cât și de Pixar. Acesta este primul scurt-metraj lansat de Pixar în anul 2015 aferent unui film original, compania nelansând alt scurt-metraj ce a fost dublat de Disney Character Voices International Inc. de la scurt-metrajul Vacanță în Hawaii care s-a lansat odată cu pelicula Mașini 2.

Scurt-metrajul se numește "Lava", și este regizat de James Ford Murphy, produs de Andreea Warren, producătorul executiv fiind John Lasseter. Acesta a avut premiera la Hiroshima International Animation Festival pe 14 iunie 2014, iar premiera mondială a avut-o pe 19 iunie, fiind disponibil dublat în toate limbile de circulație internațională care sunt sub egida DCVI.

Scurt-metrajul pune în scenă o poveste de dragoste care se petrece acum milioane de ani. Melodia este compusă de Murphy , și este inspirată din "frumusețea insulelor tropicale uitate de lume și de alura explozivă a vulcanilor oceanici."

Vocile în original le aparțin celor doi cântăreți hawaiieni Kuana Torres Kahele în rolul vulcanului Uku, un vulcan singuratic care își caută cu ardoare adevărata iubire, fața lui este o combinație hilară ce aduce elemente comune ale feței lui Kahele, cu ale membrului formației The Honeymooners , Jackie Gleason dar și elemente comune cu ale buldogului lui Marc Antony ., și Napua Greig în rolul lui Lele, o fată vulcan și cea de care se îndrăgostește Uku.

Dublajul în limba română

Au cântat:

Mihai Miță Georgescu - Uku [1]

Ana Maria Mirică - Lele [2]

Studio dublaj: AGER FILM

Regie muzicală/ Adaptare cântece: Mihai Bisericanu

Tehnician: Dan Bărăuță

Asistentă producție: Petronela Costin

Studio mixaj: Shepperton International

Coordonator artistic pentru versiunea în limba română: Aleksandra Sadowska

Versiunea în limbă română produsă de: DISNEY CHARACTER VOICES INTERNATIONAL, INC.

Fiecare țară din cele 41 a înregistrat propria versiune a melodiei "Am un vis" interpretată de Uku și Lele, alegându-se cântăreți notorii; spre exemplu Italia i-a ales pe Malika Ayane și Giovannie Caccamo în rolul celor doi vulcani, iar Rusia i-a ales pe Obrezkova Irina și Mikhail Ozerov.

Advertisement