Disney Wiki
Advertisement
Rsz winnie-the-pooh-562134l

Afișul filmului în limba română

Winnie de Pluș este un film de animație din 2011, produs de Walt Disney Feature Animation și lansat inițial de Walt Disney Pictures. Premiera în cinematografele românești a avut loc pe 15 iulie 2011, filmul fiind disponibil și pe DVD, din 4 noiembrie 2011.

DUBLAJUL ÎN LIMBA ROMÂNĂ

Au dublat:

  • Winnie de Pluș- CRISTIAN ȘOFRON
  • Tigru- CRISTIAN POPESCU
  • Kanga- RUXANDRA SIRETEANU
  • Iepure- SORIN MEDELENI
  • Purceluș- DANIEL STANCIU

MUZICA

  • Winnie de Pluș- interpretat de: ANCA SIGARTĂU [1] [1][2]
  • STUDIO DUBLAJ: AGER FILM
  • STUDIO MIXAJ: SHEPPERTON INTERNATIONAL
  • VERSIUNEA ÎN LIMBA ROMÂNĂ PRODUSĂ DE: DISNEY CHARACTER VOICES INTERNATIONAL, INC.

În limba română, primul trailer a debutat dublat pe 13 iunie 2011,[3] , urmând apoi ca site-ul filmului să fie realizat de Disney România [4], filmul putând avea ca opțiune vedete de televiziune, așa cum și O poveste încâlcită, i-a adus pe vedeta și cântăreața Alina Chinie în rolul lui Rapunzel (dialog), pe cântăreața Simona Nae în rolul lui Rapunzel (cântece), pe prezentatorul și cântărețul Jorge în rolul lui Flynn Rider, și pe vedeta de televiziune și cântăreața Luminița Anghel în rolul Mamei Gothel .

Stabilirea vocilor, împreună cu interpretarea replicilor fiecărui personaj au fost stabilită de către Ager Film, singurul studio de dublaj din România care poate dubla filmele Disney, în decizie unanimă cu Disney Enterprises. Mixajul aparține Shepperton International, dublajul fiind realizat de Ager Film cu cea mai nouă tehnlogie în materie de înregistrare audio, prin sistemul Dolby Digital, urmând ca la finele înregistrărilor, un produs finit, să fie trimis către Walt Disney Character Voices International, care au decis ca unele părți să fie reînregistrate .

Gallery[]

Referințe

Advertisement