Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

»Ana je više smela nego graciozna i ponekad može da deluje pre nego što razmisli. Ali je takođe najoptimističnija i najbrižnija osoba koju ćete ikada upoznati. Ona čezne da se ponovo poveže sa svojom sestrom Elsom, jer su bile bliske tokom detinjstva. Kada Elsa slučajno otkrije magičnu tajnu koja stvori večnu zimu u kraljevstvu Arendela, Ana se upušta u opasnu avanturu da ispravi stvari. Naoružana samo svojom neustrašivošću, stavom koji nikada ne odustaje i verom u druge, Ana je odlučna da spase svoje kraljevstvo i svoju porodicu.«
―Zvanični opis s veb-sajta Disney.com

Kraljica Ana od Arendela (engl. Queen Anna of Arendelle) je glavna junakinja Diznijevog dugometražnog crtanog filma iz 2013, Zaleđeno kraljevstvo i druga glavna junakinja nastavka iz 2019. Najmlađa je ćerka Kralja Agnara i Kraljice Idune, mlađa sestra Else te savremena vladarka Arendela. Tokom njihovog detinjstva, nezgoda uzrokovana Elsinom magijom stvorila je razdor između sestara zbog čega Ana nije iskusila ljubav godinama. Uprkos tome je Ana ostala optimistična i velikog srca, ali i pomalo društveno nespretna. Kada njihovo otuđenje slučajno izazove večnu zimu, Ana krene na opasno putovanje da spase svoje kraljevstvo i popravi prekinutu vezu između sebe i svoje sestre.

Tri godine nakon njene avanture,[3] ponovo bliske Ana i Elsa krenu na još jedno putovanje da se suoče s elementarnim duhovima Začarane šume. Na kraju njihovog putovanja, Elsa odluči da ostane u šumi kao peti duh, pa se odrekne prestola, dozvoljavajući Ani da bude krunisana za kraljicu Arendela.

Lik Ane inspirisan je Gerdom, glavnom junakinjom „Snežne kraljice‟, bajke Hansa Kristijana Andersena.

Opšte informacije[]

Razvoj[]

Glas[]

Ličnost[]

Telesni izgled[]

Veštine[]

Animirana pojavljivanja[]

Zaleđeno kraljevstvo[]

Groznica zaleđenog kraljevstva[]

Praznik s Olafom[]

Ralf rastura internet[]

Zaleđeno kraljevstvo 2[]

Više[]

Igrana pojavljivanja[]

Jednom davno[]

Mejsizeva parada Dana zahvalnosti[]

Štampani mediji[]

Anna & Elsa: Sisterhood is the Strongest Magic[]

Conceal, Don't Feel[]

Više[]

Video-igre[]

Disney Infinity[]

Disney Magical World 2[]

Serijal Kingdom Hearts[]

Disney Dreamlight Valley[]

Više[]

Mjuzikl[]

Diznijevi parkovi[]

Diznilend[]

Walt Disney World[]

Tokijsko odmaralište Diznija[]

Diznilend u Parizu[]

Diznilend u Hong Kongu[]

Diznilend u Šangaju[]

Diznijeve princeze[]

Odnosi[]

Mini Maus slika
Za stranicu o prijateljskim, neprijateljskim, porodičnim, romantičnim, i ostalim odnosima različizih likova i Ane, kliknite na Mini ili ovde.

Galerija[]

Čarobnjak Miki svetli
Za galeriju slika i medijskih datoteka o Ani, kliknite na Mikija ili ovde.

Zanimljivosti[]

Reference[]

  1. Unlocking Arendelle: My Treasured Memories (str. 11)
  2. A Frozen Heart (str. 17)
  3. https://comicbook.com/movies/news/frozen-2-time-jump-new-footage-disney/
Advertisement