Disney Wiki
Advertisement
Disney Wiki

Ovaj je članak o igranom filmu. Za crtani film, pogledajte stranicu Mala sirena.

»Budi deo njenog sveta.«
―Teglajn

Mala sirena (engl. The Little Mermaid) američki je igrani filmski mjuzikl iz 2023. u distribuciji studija Walt Disney Pictures. Rimejk je Diznijevog istoimenog dugometražnog crtanog filma iz 1989. zasnovan na istoimenoj bajci Hansa Kristijana Andersena. Produkciju su obavili Lin-Manuel Miranda i Mark Plat, a Miranda takođe nadgleda scenario priče te prerađuje originalne pesme i komponuje nove s Alanom Menkenom. Film je bio objavljen 26. maja 2023. U Srbiji je premijerno prikazan dva dana ranije.

Premisa[]

Mala sirena čuvena je priča o Arijel, lepoj i živahnoj mladoj sireni sa žeđi za pustolovinom. Najmlađa i najprkosnija ćerka Kralja Tritona, Arijel želi saznati više o svetu van mora. Kada jednog dana poseti površinu, zaljubi se u zgodnog Princa Erika. Iako je sirenama zabranjeno da komuniciraju sa ljudima, Arijel mora da sledi svoje srce. Zato sklapa dogovor sa zlom morskom vešticom Ursulom, što joj daje priliku da iskusi život na kopnu, ali na kraju dovodi njen život — i krunu njenog oca — u opasnost.

Radnja[]

Arijel je tinejdžerska sirena s neutaživom radoznalošću za ljudsku kulturu i površinski svet, iako ga nikad nije videla jer njen otac i vladar Atlantike, Kralj Triton, je zabranio morskim ljudima da posećuju površinski svet nakon što je Arijelinu majku Atinu ubio čovek.

Uloge[]

Originalna verzija[]

Srpska sinhronizacija[]

Muzika[]

Objava[]

Marketing[]

Kućni mediji[]

Prijem[]

Razlike u odnosu na original[]

Videi[]

Galerija[]

Čarobnjak Miki svetli
Za galeriju slika i medijskih datoteka o Maloj sireni, kliknite na Mikija ili ovde.

Zanimljivosti[]

Reference[]

Vidi još[]

  • Mala sirena (franšiza)
Advertisement