Disney Wiki
Advertisement

Disney Junior The Walt Disney Company şirketine Ait Ücretli-Ödemeli 0-7 Yaş Çocuklara Yönelik TV Kanalıdır. Disney Channel Kanallarından Biri Olan Disney Junior Türkiye'de Eylül 2010 [1] tarihinde yayına başlamıştır.

Disney Junior Kanalı Okul Öncesi Temaları, Eğitici İçerikleri Olan Bir Kanaldır.

Geçmişi[]

Walt Disney Company , ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri'ndeki okul öncesi çocuklar için 24 saatlik bir abonelik kanalı başlatmayı denedi  şirket, Disney Channel'ın aynı adlı gündüz programlama bloğunun bir televizyon yan kuruluşu olan Playhouse Disney'i başlatma planlarını açıkladığında , 8 Mayıs 1997'de kanalda yayına başladı (haftanın yedi günü sabah saatlerinde yayınlanıyor, hafta içi bloklar öğleden sonraya kadar sürüyor). Amerika Birleşik Devletleri ağı için planlar nihayetinde rafa kaldırıldı. Bununla birlikte, Playhouse Disney takma adını kullanan kanallar uluslararası olarak diğer ülkelerde piyasaya sürüldü.

Disney Junior'ın gelişimi, 26 Mayıs 2010'da Disney-ABC Television Group'un , Playhouse Disney'e ek olarak öncelikle okul öncesi yaştaki çocukları hedefleyen diğer abonelik kanallarıyla rekabet edecek olan bir ödemeli televizyon hizmeti olarak kanalın lansmanını duyurmasıyla başladı. markalı bloklar ve kanallar Disney Junior altında yeniden markalanıyor.

Amerika Birleşik Devletleri'ndeki amiral gemisi kanalı, popülerlik ve nicelikte devam eden düşüş nedeniyle , büyük yayın ağlarında (kardeş ağ ABC dahil) görülen gündüz pembe dizilerini ve eski primetime drama dizilerinin tekrarlarını içeren, Disney'e ait bir kanal olan Soapnet'in yerini almayı amaçladı. isteğe bağlı video hizmetlerinin (pembe diziler için çevrimiçi akış mevcudiyeti dahil) ve türe ayrılmış doğrusal bir kanala olan ihtiyacı ortadan kaldıran dijital video kayıt cihazlarının büyümesiyle birlikte televizyon yayınındaki pembe dizilerin sayısı. [2]

Logolar[]

Dış Bağlantılar[]

Kaynakça[]

Advertisement